بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاداش جالب مورینیو به شاگردانش پس از اولین پیروزی فصل

60 عدد پیتزا ، هدیه ژوزه مورینیو به بازیکنان رم پس از پیروزی برابر سالرنیتانا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۹
ژوزه مورینیو در رم

ژوزه مورینیو به بازیکنان و کادرفنی رم پس از پیروزی در بازی اول فصل مقابل سالرنیتانا پاداش جالبی داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو به بازیکنان و کادرفنی رم پس از پیروزی در بازی اول فصل مقابل سالرنیتانا پاداش جالبی داده است.

به گزارش پارس فوتبال، جالوروسی شب گذشته و به لطف تک گل برایان کریستانته شروعی خوبی در لیگ داشته و موفق به کسب هر سه امتیاز در دیدار هفته ابتدایی برابر سالرنیتانا شد. رم در این مسابقه عملکرد مناسبی از خود نشان داد تا هواداران این تیم بیش از گذشته نسبت به ادامه فصل امیدوارتر شوند. اما نشریه کوریره دلواسپورت در گزارشی مدعی شد پس از اتمام این بازی، ژوزه مورینیو تصمیم گرفته از بازیکنان و کادر خود پذیرایی کند و 60 پیتزا برای همه اعضای تیم خریداری کرده است.

جالوروسی تاکنون پنجره نقل و انتقالات تابستانی هیجان انگیزی را پشت سر گذاشته و هواداران این تیم امیدوارند بعد از سال ها دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند. ستاره هایی مانند پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ به صورت رایگان راهی رم شدند و این باشگاه جورجینیو واینالدوم از پاری سن ژرمن را به صورت قرضی به خدمت گرفته است. مورینیو همچنین در نهایی شدن انتقال آندره‌آ بلوتی تاثیرگذار بوده و ترکیب این تیم بعد از سال ها پرستاره شده است.

ژوزه مورینیو رابطه بسیار خوبی با بازیکنان و هواداران رم دارد و بسیاری معتقدند این ستاره های نامدار نیز به اعتبار حضور این سرمربی پرتغالی روی نیمکت جالوروسی، راهی این تیم شده اند. رم فصل گذشته بعد از سال ها موفق به فتح یک جام شده و با برتری در فینال لیگ کنفرانس اروپا برابر فاینورد، عنوان قهرمان این تورنمنت نوپا را از آن خود کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *