بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استرس گل محمدی ؛ 6 پرسپولیسی سابق مقابل پرسپولیس + تصاویر

تقابل 6 بازیکن فولاد برابر پرسپولیس با سابقه پوشیدن پیراهن این تیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶
پرسپولیس و فولاد

پرسپولیس و فولاد در شرایطی این هفته برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که به عنوان مدعیان این فصل به تساوی در بازی اول خود بسنده کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی این هفته برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که به عنوان مدعیان این فصل به تساوی در بازی اول خود بسنده کردند.

به گزارش پارس فوتبال، تقابل یحیی گل محمدی و جواد نکونام از جهات مختلف حواشی و جذابیت‌های خاصی دارد و یکی از آنها قطعا حضور نفرات پرشمار پرسپولیس در جمع فولاد خوزستان خواهد بود.

فولاد این هفته در شرایطی در تهران برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که در این تیم در حال حاضر شهاب گردان، وحید حیدریه، ساسان انصاری، سعید آقایی، احسان پهلوان و مهدی شیری به عنوان نفرات تاثیرگذار حضور دارند و از انگیزه زیادی برای این تقابل برخوردار خواهند بود.

شهاب گردان که در تیم کهکشانی پرسپولیس حضور داشت، بعد از مدت کوتاهی مجبور به ترک اردوگاه این تیم شد و طی فصول اخیر در تیم‌های ذوب آهن و سپاهان کار را دنبال کرده است. وحید حیدریه نیز که اکنون در ترکیب فولاد یکی از نفرات تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود، در پرسپولیس نتوانست فرصتی که انتظار آن را می‌کشید نصیب خود کند و بعد از حضور در ملوان و در ادامه فولاد، اکنون جز چهره‌های مطرح سرخپوشان اهوازی به حساب می‌آید.

پرسپولیس و فولاد

سعید آقایی نیز که تجربه دو فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در مقطع پایانی فصل گذشته شرایط سختی را دنبال کرد و نیمکت نشینی یا تعویض‌های زودهنگامش باعث شد تا در نهایت تصمیم به عدم تمدید قرارداد و پایان همکاری با این تیم بگیرد. اوضاع برای مهدی شیری اما پیچیده‌تر است. او که در سوپرکاپ با اخراج خود انتقادات دوباره‌ای را متوجه خود می‌دید در تصمیمی جنجالی از سوی یحیی در لیست مازاد قرار گرفت و با حضور در فولاد خوزستان روزگار متفاوتی را دنبال می‎‌کند و روی دیگری از فوتبال خود را به نمایش گذاشته که موجب تمجید سرمربی‌اش نیز شده است.

پرسپولیس و فولاد

ساسان انصاری نیز شرایطی مشابه شهاب گردان در پرسپولیس داشت و هیچ وقت تصور نمی‌کرد حضورش با پیراهن شماره 17 پرسپولیس اینقدر کوتاه مدت باشد. او بعد از سه هفته همراهی سرخپوشان از این تیم جدا شد و طی فصول اخیر با انگیزه ای متفاوت برابر این تیم قرار گرفته تا شایستگی خود را به هواداران این تیم نشان دهد و باید دید اینبار شرایط به چه شکل برای وی پیش خواهد رفت.

احسان پهلوان اما آخرین پرسپولیسی حاضر در اردوگاه فولاد خوزستان است که کمتر کسی و حتی یحیی گل محمدی نیز پیش بینی جدایی‌اش را نمی‌کرد. او که در فصل گذشته توانسته بود در این تیم جا بیفتد و نمایش بهتری نیز از خود به جا گذاشته بود، با تصمیمی جنجالی و ناگهانی راهی اردوگاه فولاد خوزستان شد و پای قراردادش را امضا کرد و این در حالی بود که تصور می‌شد از جمله بازیکنانی باشد که باید انتظار تمدیدش را با این تیم کشید و همچنان پیراهن شماره 14 را از آن خود کند.

پرسپولیس و فولاد

با این شرایط و با توجه به حضور 6 بازیکن با سابقه حضور در پرسپولیس در ترکیب فولاد خوزستان در دیدار این هفته مقابل شاگردان یحیی گل محمدی باید انتظار نمایشی هیجانی و شاید جنجالی را نیز داشت. البته سهم استقلالی‌های حاضر در ترکیب فولاد خوزستان نیز کم نیست که در ادامه به آن نیز خواهیم پرداخت.

مهدی هاشمی نسب مدافع اسبق و یاغی سرخ‌ها نیز از جمله نفرات حاضر روی نیمکت فولاد خوزستان محسوب می‌شود که طی فصول اخیر و در تقابل با پرسپولیس حواشی زیادی را متوجه خود کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *