بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احضار نیمار و امباپه به باشگاه پاری سن ژرمن + عکس

احضار نیمار و کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن به دلیل حواشی انضباطی دیدار با مون پیه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۷
احضار نیمار و کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن

نیمار و کیلیان امباپه باید به زودی در مورد رفتارشان در جریان بازی پاری سن ژرمن با مون‌ پولیه توضیحاتی ارائه دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار و کیلیان امباپه باید به زودی در مورد رفتارشان در جریان بازی پاری سن ژرمن با مون‌پولیه توضیح دهند.

به گزارش پارس فوتبال، در بازی شنبه شب پی اس جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت.

امباپه که پنالتی اول را خراب کرده بود قصد نداشت به نیمار اجازه دهد که پشت ضربه دوم قرار بگیرد و می‌خواست بار دیگر فرصتی برای زدن ضربه پنالتی داشته باشد اما این بازیکن به او اجازه انجام این کار را نداد و خودش پشت این ضربه ایستاد.

این در حالی بود که امباپه در مسیر رفتن به سوی نیمار و مطرح کردن درخواستش با بی‌اعتنایی تنه‌ای هم به لیونل مسی زد و بدون هیچ واکنشی از کنار او عبور کرد که باعث تعجب و حتی ناراحتی این فوق ستاره آرژانتینی شد که برای لحظاتی به این بازیکن فرانسوی و رفتاری که او در پیش گرفته بود خیره ماند.

پس از بازی یکی از صفحات هواداری نیمار در توییتر نوشت:

این موضوع رسمی است، امباپه پنالتی‌زن اول پی اس جی است. مشخصا این موضوع مربوط به قرارداد اوست چون هیچ باشگاهی در دنیا نیست که نیمار را داشته باشد و از او به عنوان پنالتی‌زن دوم استفاده کند. به نظر می‌رسد که امباپه به خاطر تمدید قراردادش مالک پی اس جی شده است!!!!

نیمار ساعاتی پس از پایان بازی این توییت را لایک کرد تا مشخص شود که تنش بین او و امباپه در پی اس جی کاملا جدی است و او هم شایعات مربوط به شرایط خاص این بازیکن در قرارداد جدیدش را باور دارد.

ساعتی پیش نشریه اکیپ گزارش داد که باشگاه پاری سن ژرمن پس از اتفاقات رخ داده در بازی برابر مون پولیه، از نیمار و امباپه خواسته تا در جلسه ای با کریستوف گالتیه و لوئیس کامپوس، مربی و مدیر ورزشی باشگاه شرکت کنند. این جلسه قرار است فردا یا چهارشنبه برگزار شود و دو بازیکن باید در مورد رفتارشان توضیح دهند. پی اس جی به شدت نگران اوج گرفتن اختلافات درون رختکن است و می خواهد هر چه زودتر به حواشی پایان دهد. نیمار و امباپه در سال های اول حضورشان در پی اس جی دوستانی صمیمی بودند ولی به نظر می رسد در یک سال گذشته و به خصوص پس از پیوستن لیونل مسی به پی اس جی، این ارتباط دوستانه کمرنگ شده باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *