بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروع امیدوارکننده کریستوفر کنت در فولاد + عکس

اولین کلین شیت کریستوفر کنت در فولاد در دیدار با صنعت نفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۸
کریستوفر کنت در فولاد

کریستوفر کنت برای ثبت اولین کلین شیت خود با لباس فولاد کار سختی نداشت. او در دیدار برابر صنعت نفت دروازه اش را بسته نگه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوفر کنت برای ثبت اولین کلین شیت خود با لباس فولاد کار سختی نداشت.

به گزارش پارس فوتبال، گلر اتریشی فصل گذشته سپاهان از لحاظ آماری در این تیم عملکرد خوبی داشت. او در 15 دیدار از شانزده هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم درون دروازه زردپوشان اصفهانی قرار گرفت و موفق به ثبت 9 کلین شیت شد. اما پس از آن و با حضور مظاهری، فرصتی برای بازی به دست نیاورد و در پایان فصل راهی فولاد شد.

با وجود حضور شهاب گردان، اما نکونام ترجیح داد تا فصل را با کنت آغاز کند. این سنگربان 32 ساله در دربی خوزستان برابر صنعت نفت وظیفه حراست از دروازه تیمش را داشت و در انجام این مأموریت نیز موفق بود. او اولین کلین شیت خود با لباس فولاد را در فصل جدید به ثبت رساند.

البته کریستوفر کنت در این راه مشکل چندانی نداشت چرا که این دیدار کاملا در اختیار فولاد بود و درصد مالکیت 74 درصدی شاگردان نکونام گواه این موضوع است. تنها یک مرتبه دروازه سنگربان اتریشی تهدید شد و این یک شوت درون چارچوب نیز کنت را به زحمت نینداخت.

بدین شکل دروازه بان جدید فولاد به راحتی اولین کلین شیت خود را به ثبت رساند تا او و شهاب گردان در ادامه فصل رقابت جذابی با یکدیگر داشته باشند.

کریستوفر کنت در فولاد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *