بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری اسطوره استقلال درباره پرونده جنجالی استراماچونی

امید روانخواه : مدیران پیشین استقلال پول داشتند اما به استراماچونی ندادند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷
امید روانخواه پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

امید روانخواه پیشکسوت استقلال گفت : در زمان استراماچونی با باشگاه استقلال همکاری می‌کردم، پول موجود بود و می‌توانستند پول این مربی ایتالیایی را بدهند، در آن صورت می‌توانستیم دو سال از استراماچونی در استقلال استفاده کنیم و این رقم قرارداد را هم پرداخت کنیم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید روانخواه پیشکسوت استقلال درباره محکومیت استقلال در دادگاه عالی ورزش به پرداخت یک میلیون و ۳۸۶ هزار دلار به آندره آ استراماچونی گفت:

در زمان استراماچونی با باشگاه استقلال همکاری می‌کردم، پول موجود بود و می‌توانستند پول این مربی ایتالیایی را بدهند، در آن صورت می‌توانستیم دو سال از استراماچونی در استقلال استفاده کنیم و این رقم قرارداد را هم پرداخت کنیم اما حالا این مربی می‌رود و باید بابت کاری که انجام نداده به او پول بدهیم.

روانخواه اظهار داشت:

در شرایطی این اتفاقات هستیم که تیم‌های پایه استقلال درگیر امکانات اولیه برای تمرین هستند و انتظار هم داریم که مدیران بعدی بیایند و جبران کنند.

وی تاکید کرد:

من آینده را در باشگاه استقلال بد می‌بینیم و پرداخت غرامت استراماچونی و یا پادووانی با قیمت ارز فعلی اصلا برای باشگاه امکان پذیر نیست.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه باید یک جایی از صفر شروع کرد و فوتبال بهم ریخته است، خاطر نشان کرد:

در فوتبال پول هست و هزینه می‌شود و قراردادهای میلیاردی بسته می‌شود اما می‌بینید که از درون چه اتفاقی در فوتبال ما برای باشگاه‌ها رخ می دهد و این شرایط تا چه زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *