بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرار از منچستریونایتد برای گلزنی به رئال مادرید! + عکس

لارجی رمضانی زننده اولین گل فصل آلمریا به رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۵
گل رمضانی به رئال مادرید

لارجی رمضانی، مهاجم بلژیکی آلمریا، اولین گل تیمش را در فصل جدید وارد دروازه رئال مادرید کرد و خوشحالی جالبی را نیز انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لارجی رمضانی، مهاجم بلژیکی آلمریا، اولین گل تیمش را در فصل جدید وارد دروازه رئال مادرید کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید به عنوان مدافع قهرمانی لالیگا امشب در اولین بازی فصل مقابل آلمریا قرار گرفت و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که دروازه این تیم باز شد. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان رئال، لارجی رمضانی 21 ساله با تیبو کورتوا تک به تک شد و با یک شوت محکم و دقیق دروازه را باز کرد.

رمضانی که محصول آکادمی باشگاه انگلیسی چارلتون است، در رده های مختلف سنی برای منچستریونایتد بازی کرد و حتی یک بازی در لیگ اروپا مقابل آستانه قزاقستان هم برای تیم اول این باشگاه به میدان رفت اما به دلیل اینکه فرصت دیگری برای حضور در تیم اول پیدا نکرد، پیشنهاد تمدید قرارداد شیاطین سرخ را نپذیرفت و از این باشگاه جدا شد.

گل رمضانی به رئال مادرید

رمضانی اولین قرارداد حرفه‌ای‌اش را با منچستریونایتد امضا کرد اما نرسیدن به تیم اول باعث شد تا حاضر به تمدید قرارداد نشود.

او در نهایت در تابستان 2020 به طور آزاد راهی آلمریا شد و در این دو فصل 62 بازی برای این تیم انجام داد. رمضانی 14 گل هم برای این تیم به ثمر رساند اما قطعا مهمترین گل او، گلی است که امشب وارد دروازه رئال کرد؛ گلی که شاید بتواند مسیر حرفه ای او را تغییر بدهد.

گل رمضانی به رئال مادرید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *