بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا 0-0 رایووایه‌کانو ؛ استارت ناامید کننده تیم ژاوی

تساوی بدون گل بارسلونا برابر رایووایه کانو در هفته اول لالیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۷
توقف بارسلونا در نیوکمپ

بارسلونا فصل جدید رقابت های لالیگا را با تساوی 0-0 خانگی مقابل رایو وایه‌کانو آغاز کرد. این بازی با حضور تماشاگران در نیوکمپ برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا فصل جدید رقابت های لالیگا را با تساوی 0-0 خانگی مقابل رایو وایه‌کانو آغاز کرد.

به گزارش پارس فوتبال، آبی و اناری ها که فصل قبل در هر دو دیدار رفت و برگشت با یک گل مغلوب رایو شده بودند، امشب هم در باز کردن دروازه حریف توفیقی نداشتند و به تساوی رضایت دادند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 12، روی یک ضدحمله لواندوفسکی بود که رافینیا را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او با دخالت مدافع حریف بلوکه شد.

یک دقیقه بعد، روی پاس عثمان دمبله، این لواندوفسکی بود که با یک ضربه چیپ دروازه رایو را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 20، این بار دمبله بود که برای رافینیا موقعیت سازی کرد اما ضربه این ستاره برزیلی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 21 لواندوفسکی با یک پاس خوب، دمبله را راهی دروازه کرد اما ضربه او دروازه بان حریف دفع کرد.

حملات بارسلونا ادامه پیدا کرد و در دقایق 35 و 36، این تیم صاحب دو موقعیت خوب شد اما نتوانست از هیچ یک از آنها استفاده کند.

در دقایق پایانی نیمه اول از شدت حملات میزبان کاسته شد و در مقابل چیزی نمانده بود که در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، آلوارو گارسیا تیم میهمان را پیش بیندازد اما واکنش خوب تراشتگن باعث شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 51، این تیم میهمان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه کامه‌یو از کنار دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نوبت بارسلونا بود که در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شود اما دروازه بان رایو به هر ترتیب ممکن توپ را مهار کرد.

توقف بارسلونا در نیوکمپ

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های خطرناک تری هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از فرصت ها تبدیل به گل نشد. از جمله در دقیقه 88 که فرانک کسیه توانست روی یک توپ برگشتی دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل خطا این گل را نپذیرفت.

در سومین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم، سرخیو بوسکتس به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بازیکنان رایو از برتری نفری شان استفاده کردند و در دقایق باقی مانده حملات خطرناکی روی دروازه بارسا داشتند و چیزی نمانده بود که به گل برتری برسند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *