بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قهرمانی تیم ملی جوانان با درخشش کاپیتان + عکس

قهرمانی تیم ملی جوانان در تورنومنت کافا 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۶
قهرمانی تیم ملی جوانان در تورنومنت کافا 2022

تورنمنت کافا به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار شد و تیم ملی جوانان ایران با هشت امتیاز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان اهوازی تیم ملی جوانان ایران به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی کافا معرفی شد.

به گزارش پارس فوتبال، تورنومنت کافا 2022 به میزبانی کشور تاجیکستان با حضور پنج تیم برگزار شد و تیم ملی فوتبال جوانان ایران با هشت امتیاز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

محمدامین حزباوی تنها بازیکن از باشگاه فولاد خوزستان در ترکیب تیم ملی جوانان، نمایش درخشانی در این مسابقات داشت. حزباوی گل اول مسابقه نهایی را با ضربه سر دیدنی وارد دروازه تاجیکستان کرد تا راه برای زدن گل‌های بعدی ایران هموار شود.

این مدافع وسط اهوازی علاوه بر رهبری خط دفاعی تیم ایران، در کارهای هجومی نیز موفق ظاهر شد و در مجموع با زدن سه گل و ارسال دو پاس گل عنوان ارزشمدترین بازیکن تورنمنت کافا (MVP) را به خود اختصاص داد و نشان ویژه بهترین بازیکن جام را از مسئولین برگزاری مسابقات دریافت کرد.

حزباوی 19 ساله فصل گذشته با تشخیص جواد نکونام به ترکیب تیم بزرگسالان فولاد خوزستان راه یافت و در پنج مسابقه رسمی فولاد به میدان رفت. نکونام در کنفرانس خبری هفته قبل از این مدافع جوان بومی به عنوان یکی از فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار نام برد و احتمالا او امسال هم برای استفاده از حزباوی در ترکیب فولاد برنامه خواهد داشت.

قهرمانی تیم ملی جوانان در تورنومنت کافا 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *