بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی امید ابراهیمی از دیدار ایران – انگلیس

ابراهیمی : حریفی مثل انگلیس قدرتمند است اما تمام بازیکنان تلاش خودشان را می‌کنند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱
امید ابراهیمی در تیم ملی

امید ابراهیمی نسبت به بازی تیم ملی برابر انگلیس در ورزشگاه خلیفه دوحه که بازیکنان ایرانی با آن غریبه نیستند، خوش‌بین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی نسبت به بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی انگلیس در ورزشگاه خلیفه دوحه که بازیکنان ایرانی با آن غریبه نیستند، خوش‌بین است.

به گزارش پارس فوتبال، امید ابراهیمی به عنوان یکی از برترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، در اردوی آخر تیم ملی در قطر حاضر شد تا دوباره امید‌ش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر هم افزایش پیدا کند.

ستاره ایرانی الوکره که با این تیم در ورزشگاه خلیفه دوحه بازی‌های زیادی را برگزار کرده، صحبت‌هایی را در خصوص این ورزشگاه و تقابل تیم ملی با انگلستان در جام جهانی در این ورزشگاه مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید.

امید ابراهیمی در خصوص شروع کار ایران در جام جهانی در استادیومی آشنا برای خودش گفت:

جام جهانی رویداد بزرگ و حساسی برای همه کشورها از جمله ماست. همه مردم از تیم ملی انتظار دارند و به هرحال تورنمنت از این استادیوم آغاز می‌شود.

فاصله 100 روزه تا شروع جام جهانی، سوژه دیگر گفتگوی ابراهیمی بود که امید با بیان اینکه: ان‌شاءالله با حمایت همه هواداران و تلاش مسئولین و کادرفنی و بازیکنان امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم” به آن واکنش داد.

تقابل با انگلستان در نخستین گام موضوعی بود که امید در مورد آن گفت:

یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است و تیم بسیار قوی‌ای است و بازیکنان باکیفیتی دارد ولی بازی‌های جام جهانی است و مطمئنم بازیکنان تیم ملی حالا هرکس که در زمین باشد تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین بازی خودش را انجام دهد. واقعا کار سختی است. حساسیت جام جهانی به کنار، حریفی مثل انگلیس قدرتمند است اما تمام بازیکنان تلاش خودشان را می‌کنند.

در پایان، ابراهیمی در خصوص آشنایی بازیکنان تیم ملی با استادیوم خلیفه، محل برگزاری بازی ایران با انگلیس هم گفت:

چندباری با تیم ملی هم در اینجا بازی کردیم با تیم عراق و دوستانه با قطر. اکثر بازیکنان در این جا بازی کردند. استادیوم بسیار زیبایی است و امیدوارم استادیوم خوشایندی هم برای تیم ملی فوتبال ایران باشد.

منبع: صفحه “فوتبال در قطر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *