بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت استرلینگ شکست ؛ نمی توانستم وقتم را در سیتی تلف کنم

رحیم استرلینگ : احساس می‌کردم که دوران حضورم در سیتی به دلایل مختلف در حال محدود شدن است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶
رحیم استرلینگ در چلسی

رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی و جدید چلسی مدعی شد حس کرده بود زمان جدایی از منچسترسیتی فرا رسیده است و باید می رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی و جدید چلسی مدعی شد حس کرده بود زمان جدایی از منچسترسیتی فرا رسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از سپری کردن هفت فصل موفق در ترکیب منچسترسیتی و دستیابی به عناوین قهرمانی متعدد، رحیم استرلینگ در پایان فصل گذشته تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داد. حالا این وینگر 27 ساله در مورد دلایل جدایی از سیتی و البته قبول پیشنهاد آبی های لندن در فصل تابستان، صحبت کرده است.

رحیم استرلینگ گفت:

احساس می‌کردم که دوران حضورم در سیتی به دلایل مختلف در حال محدود شدن است و دیگر نمی‌توانستم وقتم را بیش از این تلف کنم. به دنبال چالش جدیدی بودم و با توجه به گزینه های موجود، چلسی تیمی بر اساس اهداف من بود. این باشگاه همیشه در حال رقابت است و فقط بهتر می شود، به همن دلیل این انتخاب برایم کاملا منطقی بود. خاطرات و لحظات بسیار خوبی در سیتی داشتیم و در این فصول چه هنگام قرار گرفتن در ترکیب و چه زمان بیرون بودن، چیزهای زیادی در مورد خودم یاد گرفتم.

هر کاری دلیلی دارد و این انتخاب برایم دشوار بود، اما این تصمیم برای خودم و خانواده بهترین است. من 27 سال دارم و استانداردها و دستاوردهای خودم را برای یک تیم می شناسم، بنابراین چیزی کمتر از آن را قبول نمی کنم.

تجربه روزهای ابتدایی حضور در چلسی؟ شرایط در اردوی پیش فصل از نظر نتایج و اهداف سرمربی، پرفراز و نشیب پیش رفت، اما نتایج مسابقات پیش‌فصل واقعی و قطعی نیست و ما سعی می‌کنیم تیم بهتری در طول فصل بسازیم. پست من عمدتا وینگر است، اما بعضی اوقات از بازی شناور و گرفتن توپ هم لذت می برم. من عملکرد خودم را وقتی قضاوت می کنم که بتوانم روی جریان بازی تاثیر بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *