بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست صریح ژاوی از رئیس بارسلونا ؛ این مهاجم را نفروش! + عکس

تمایل ژاوی به ماندن اوبامیانگ در بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۶
تمایل ژاوی به ماندن اوبامیانگ در بارسلونا

ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پیر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.

به گزارش پارس فوتبال، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. مهاجم گابنی با انتقالی آزاد به این تیم ملحق شد؛ درخشش اوبامیانگ در نیم فصل دوم سال گذشته کمک قابل توجهی به بارسلونا برای رسیدن به مقام دوم لالیگا کرد. در واقع اگرچه اوبامیانگ کمتر از 6 ماه در رختکن تیم حضور داشت، اما او فصل 2021–2022 را به‌عنوان بهترین گلزن بارسلونا به پایان رساند.

اما با پیوستن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به جمع بازیکنان بلوگرانا، به نظر دیگر این ستاره آفریقایی انتخاب اول ژاوی برای خط حمله نیست و او احتمالا بسیاری از مسابقات فصل پیش رو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. توماس توخل، سرمربی چلسی که سابقه همکاری با این بازیکن باتجربه را در دورتموند در کارنامه دارد، از مدیران باشگاه خواسته تحت هر شرایطی اوبامیانگ را برای فصل جدید جذب کنند. بعد از جدایی روملو لوکاکو و تیمو ورنر، چلسی در خط حمله شرایط چندان مساعدی ندارد و توخل تصور می‌کند اوبامیانگ می‌تواند حلال مشکلات تیمش لقب گیرد.

اوبامیانگ در بارسلونا

اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد ژاوی هرناندز، سرمربی جوان بارسلونا، نمی‌خواهد اوبامیانگ تحت هیچ شرایطی این باشگاه را ترک کند. ژاوی در 24 ساعت اخیر صریحا به خوان لاپورتا اعلام کرده تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی اوبامیانگ را ندهد و راه حل او برای خلوت شدن رختکن، فروش مارتین برایثویت و ممفیس دیپای بوده است. خود این ستاره گابنی نیز علاقه زیادی به ماندن در نوکمپ دارد و بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد تلاش چلسی برای جذب اوبامیانگ راه به جایی نخواهد برد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *