بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرمربی فرانکفورت به قهرمانی رئال مادرید

گلاسنر : رئال مادرید پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان سال‌ها اخیر دارد و در سطح دیگری از فوتبال، ما به خوبی از این موضوع مطلع بودیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
قهرمانی رئال مادرید

آینتراخت فرانکفورت شب گذشته در دیدار سوپر جام اروپا در هلسینکی فنلاند به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، معتقد است تیمش فاصله زیادی با سطح بازی رئال مادرید دارد.

به گزارش پارس فوتبال، آینتراخت فرانکفورت شب گذشته در دیدار سوپر جام اروپا در هلسینکی فنلاند به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد.

آنها به عنوان قهرمان لیگ اروپا در این بازی برابر رئال قرار گرفتند اما با این که فرصت‌های خوبی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما موفق نشدند این دروازه را باز کنند و در نهایت دست خالی به آلمان برگشتند.

گلاسنر پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که به نسبت شکست سنگین برابر بایرن مونیخ، از این باخت 0-2 رضایت دارد یا خیر گفت:

اینطور نیست. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. شما نمی‌توانید بدون کیفیت و قدرت ذهن قهرمان لیگ اروپا شوید. ما ممکن است ببازیم اما من از توانایی این بازیکنان خبر دارم. آنها در بهترین سطح خودشان نیستند و چنین چیزی در این مقطع از فصل طبیعی است.

او با اشاره به شرایط بازیکنانش اظهار داشت:

امیدوارم بازیکنان خیلی خسته نباشند. ترجیح می‌دادم روز یکشنبه بازی کنم اما شنبه در دمای 30 درجه باید در برلین بازی کنیم که چندان خوشایند نیست. اما ما ثبات دفاعی زیادی داریم و امشب نکات مثبت بسیاری را در زمان تصاحب توپ نشان دادیم. می‌خواهیم از این نظر پیشرفت کنیم.

این مربی اتریشی درباره عملکرد تیمش در این بازی اضافه کرد:

نمایشی که امشب داشتیم من را به آینده خوش‌بین کرد. این نمایش برابر رئال به اندازه کافی خوب نبود اما هرکس که من را می‌شناسد می‌داند که از این باخت بسیار ناراحت هستم اما باید آن را بپذیرم. حالا باید سختکوش و بلندپرواز باشیم تا قدم بعدی را برداریم. رئال مادرید پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان سال‌ها اخیر دارد و در سطح دیگری از فوتبال، ما به خوبی از این موضوع مطلع بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *