بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی امید ابراهیمی الوکره را از شکست نجات داد + عکس

پاس گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الغرافه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۰
پاس گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الغرافه

الوکره با حرکت تاثیرگذار امید ابراهیمی ملی‌پوش ایرانی خود به یک امتیاز مقابل الغرافه رسید. بازیکن ایرانی تیمش را از شکست نجات داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الوکره با حرکت تاثیرگذار امید ابراهیمی ملی‌پوش ایرانی خود به یک امتیاز مقابل الغرافه رسید.

به گزارش پارس فوتبال، در یکی از بازی‌های هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که مثل مسابقه گذشته‌اش امید ابراهیمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹ امروز در استادیوم خلیفه به مصاف الغرافه و شاگردان آندره‌آ استراماچونی رفت.

شاگردان استراماچونی که در نخستین بازی فصل به برتری مقابل السیلیه رسیده بودند، در نیمه اول دیدار امشب برابر یاران ابراهیمی نیز یک گل زدند و با پیروزی به رختکن رفتند.

نیمه دوم با مالکیت توپ و بازی هجومی الوکره آغاز شد و در دقیقه ۴۸ روی حرکت و پاس تماشایی امید ابراهیمی، این تیم توانست صاحب یک موقعیت تک به تک شود و به گل تساوی مقابل الغرافه برسد.

پاس گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الغرافه

امید ابراهیمی در شرایطی که ۴ بازیکن الغرافه مقابل او بودند، با دید مناسب و یک پاس در عمق تماشایی، موقعیت‌سازی کرد تا گلسون گل تساوی را بزند.

امید ابراهیمی پس از اینکه در میانه زمین صاحب توپ شد، با یک پاس رو به جلوی دیدنی، دالا گلسون را در فرصت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با عبور از سد گلر حریف، گل تساوی الوکره را بزند و دروازه شاگردان استراماچونی را باز کند.

تیم فوتبال الوکره پس از اینکه در نخستین بازی فصل به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل الدحیل رسید، امروز برابر الغرافه نیز یک امتیاز خارج از خانه به دست آورد تا چهار امتیازی شود و موقتا صدرنشین لیگ ستارگان قطر بماند.

امید ابراهیمی، ستاره ایرانی الوکره که در نخستین بازی فصل یک پنالتی مقابل الدحیل گرفته و یک گل به ثمر رسانده و همچنین در آخرین جدال تیمش برابر شاگردان استراماچونی دو گل زده بود، امروز هم در تقابل با سرمربی سابق خود در استقلال درخشید و یک پاس گل داد تا مانع از برد او و تیمش شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *