بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرخیو آگوئرو به احتمال پیوستن برناردو سیلوا به بارسلونا

آگوئرو : اگر برناردو در نهایت به بارسا برود او می‌تواند کلید موفقیت تیم ژاوی باشد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۱۵
برناردو سیلوا در بارسلونا

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال احتمالی برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، به بارسلونا به گوش می‌رسد؛ با وجود مخالفت مدیران باشگاه انگلیسی و ادعای آنها مبنی بر اینکه سیلوا را به بارسا نخواهند داد سرخیو آگوئرو می‌گوید این انتقال ممکن است تابستان امسال انجام شود.

آگوئرو در توضیح ادعای خود مدعی است بارسلونا و کادر فنی‌اش می‌دانند که برناردو سیلوا کلید موفقیت تیم ژاوی در فصل آینده خواهد بود و در نتیجه برای جذب او از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

با اینحال شکی نیست که تبدیل شدن هافبک پرتغالی به یکی از ستونهای تیم پپ گواردیولا در سالهای اخیر و از سوی دیگر مشکلات بزرگ مالی بارسلونا که حتی ثبت خریدهای تابستانی را تا این لحظه به تعویق انداخته، باعث می‌شود انتقال این ستاره پرتغالی بسیار پیچیده شود.

آگوئرو که معتقد است بارسا می‌تواند در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات، ستاره سیتی را به نوکمپ منتقل کند در این باره گفت:

برناردو بازیکن بزرگی است. او توپ را با خودش حمل می‌کند، برای تیم از خودگذشتگی دارد و هم می‌تواند پاس گل بدهد و هم گل بزند. برناردو توان بازی در پستهای مختلف را دارد و اگر سیتی بگذارد او از دست برود من واقعا تعجب می‌کنم. این کاری است که سیتی باید انجام بدهد: ممانعت از جدا شدن برناردو. ولی در طرف دیگر معادله بارسا است. باشگاهی که نشان داده هر کاری برایش ممکن است.

اگر برناردو در نهایت به بارسا برود او می‌تواند کلید موفقیت تیم ژاوی باشد. ژاوی تیمش را بر اساس کنترل مالکیت توپ سازمان داده و برناردو بهتر از هر کسی می‌تواند در میانه میدان خواسته‌هایش را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *