بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شب رویایی بنزما و وینیسیوس + عکس

اهدای جوایز بهترین های چمپیونزلیگ به بنزما، وینیسیوس و نائوف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۲۱
شب رویایی کریم بنزما و وینیسیوس جونیور

کریم بنزما که بسیاری او را شانس اول توپ طلای امسال می دانند، نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت و از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از شروع دیدار رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، جوایز بهترین های فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازیکنان دو تیم اهدا شد. کریم بنزما ، وینیسیوس جونیور و انسگار نائوف برندگان جوایز بودند.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، قهرمان های رقابت های چمپیونزلیگ و لیگ اروپا، امشب در دیدار سوپرجام اروپا در هلسینکی فنلاند مقابل هم قرار گرفته‌اند و این رویارویی فرصتی بود تا از ستاره های دو تیم که نقشی تاثیرگذار در موفقیت تیم های خود داشتند، تقدیر شد.

شب رویایی کریم بنزما و وینیسیوس جونیور

کریم بنزما که بسیاری او را شانس اول توپ طلای امسال می دانند، نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت و از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد و وینیسیوس جونیور هم که گل پیروزی بخش رئال را در دیدار فینال به ثمر رساند، عنوان بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خود کرد.

از سوی دیگر، انسگار نائوف، ستاره جوان فرانکفورت هم به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل قبل لیگ اروپا انتخاب شده بود که او هم جایزه اش را امشب دریافت کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *