بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی پرتغالی استقلال مجیدی را ترمیم کرد

ساپینتو به وعده‌اش عمل کرد ؛ مرد پرتغالی علیه ضعف بزرگ تیم فرهاد مجیدی ؛ ترمیم خط حمله استقلال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۱
ساپینتو به وعده‌اش عمل کرد ؛ مرد پرتغالی علیه ضعف بزرگ تیم فرهاد مجیدی ؛ ترمیم خط حمله استقلال

در حالی که فصل گذشته یکی از مشکلات استقلال فرهاد مجیدی کم گل زدن مهاجمان بود، به نظر می رسد که ساپینتو برای فصل جدید با خرید مهاجمان پرتعداد و کارامد این مشکل را حل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر چه استقلال فصل گذشته بدون باخت تیم قهرمان فصل شد، اما شکی نیست که در خط حمله ضعف‌هایی داشت.

روزی که ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد، صحبت از تمایل زیاد او به بازی هجومی به میان آمد اما کسی فکرش را نمی کرد استقلال به این اندازه لیست خود را با بازیکنان هجومی پر کند.

کاوه رضایی، ارسلان مطهری، سجاد شهباز زاده، پیمان بابایی، آرمان رمضانی، کوین یامگا، محمد محبی و … همه از نفرات تاثیر گذار و تهاجمی استقلال هستند که این تیم را به یکی از هجومی‌ترین تیم‌ها تبدیل کرده اند.

اگر چه آبی ها فصل گذشته بدون باخت تیم قهرمان فصل شد،اما شکی نیست که در خط حمله ضعف‌هایی داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کمبود عناصر تهاجمی در این تیم بود اما حالا استقلال برای فصل جدید بهترین مهاجمان را در اختیار دارد و برای دروازه حریفان خود دهان تیز کرده تا شاید بتواند بهترین آمار خط حمله لیگ را متعلق به خود کند.

تیمی که سرمربی آن تشنه فوتبال تهاجمی است و همه عناصر تهاجمی را هم در اختیار دارد حتما می شود منتظر آتش بازی اش در لیگ هم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *