بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سورپرایز بزرگ فیفا ؛ جام جهانی 2022 زودتر آغاز خواهد شد + تصاویر

برگزاری دیدار قطر و اکوادور یک روز زودتر از موعد مقرر به عنوان دیدار افتتاحیه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹
جام جهانی 2022

فیفا قصد دارد مسابقات جام جهانی 2022 را زودتر از موعد اعلام شده قبلی برگزار کند. بدین ترتیب که دیدار قطر و اکوادور یک روز زودتر آغاز می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیفا قصد دارد مسابقات جام جهانی 2022 را زودتر از موعد اعلام شده قبلی برگزار کند.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی‌که قرار بود نخستین مسابقه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز دوشنبه، سی‌اُم آبان‌ماه با انجام دیدار تیم‌های ملی سنگال و هلند از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شود و پس از آن هم تیم‌های ملی ایران و انگلستان به مصاف هم بروند و در سومین دیدار که به‌نوعی افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود، قطر و اکوادور مقابل هم قرار بگیرند، این برنامه احتمالا دچار تغییر خواهد شد.

فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفته دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 بین تیم‌های ملی قطر و اکوادور را یک روز زودتر از موعد اعلام شده قبلی، در روز یک‌شنبه، بیست و نهم آبان‌ماه برگزار کند تا کشور میزبان، به جای مسابقه سوم، نخستین بازی جام را انجام بدهد و افتتاحیه نیز به شکل بهتری انجام شود.

جام جهانی 2022

استادیوم تازه تاسیس و زیبای البیت، میزبان بازی افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور خواهد بود.

جلسه شورای فیفا فردا پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که در جریان این نشست، درباره شروع زودتر از موعد جام جهانی ۲۰۲۲ با انجام دیدار تیم‌های ملی قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت تصمیم‌گیری می‌شود.

جام جهانی 2022

بنابر این، در صورتی‌که مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور در روز بیست و نهم آبان‌ماه برگزار شود، تیم‌های ملی ایران و انگلستان به جای دومین مسابقه، سومین بازی این رقابت‌ها را در روز سی‌اُم آبان‌ماه برابر یکدیگر انجام می‌دهند و بعید است زمان برگزاری این دیدار تغییر کند.

جام جهانی 2022

جام جهانی 2022

مهمانان ویژه مسابقه قطر و اکوادور امکان حضور در این اتاق ویژه را خواهند داشت تا در یک شرایط جدید و خاص بازی فوتبال را تماشا کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *