بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان پرسپولیس در هفته اول لیگ مشخص شد + عکس

کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس برابر ذوب آهن با توجه به غیبت امید عالیشاه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۵
کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس برابر ذوب آهن

باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در هفته نخست در دیدار با ذوب آهن به کمال کامیابی‌نیا خواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در هفته نخست به کمال کامیابی‌ نیا خواهد رسید.

به گزارش پارس فوتبال، فصل گذشته در هفته اول لیگ برتر، این سیدجلال حسینی بود که بازوبند را در اختیار داشت و جلوتر از همه بازیکنان وارد زمین شد اما او حالا برای کلاس‌های مربیگری آماده می‌شود و در غیابش، امید عالیشاه نقش رهبری بازیکنان داخل زمین را برعهده دارد.

با این حال در هفته نخست لیگ برتر، عالیشاه به دلیل محرومیت در زمین حضور نخواهد داشت تا به این ترتیب بازوبند به کمال کامیابی‌نیا برسد. هافبک دفاعی شماره 11 پرسپولیس با پایان مصدومیت جزئی در روزهای اخیر مقابل سایپا نیز به همراه بازیکنان اصلی به میدان رفت و به نظر می‌رسد مقابل ذوب آهن نیز فیکس خواهد بود.

کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس برابر ذوب آهن

کامیابی‌نیا که 33 ساله است، 7 فصل در پرسپولیس بازی کرده و تا پایان فصل 1402-1403 تحت قرارداد سرخپوشان است و حالا باید دید پس از خداحافظی سیدجلال چند بازی در این فصل نقش کاپیتان را خواهد داشت.

باتوجه به جدایی دو هافبک دفاعی و حضور وحدت حنانوف جوان و اسدبیگی که به تازگی جذب شده، کمال به همراه سرلک شانس بالایی برای حضور فیکس دارند و احتمالا کامیابی‌نیا جزو بازیکنان کلیدی این فصل قرمزها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *