بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکلیف مهاجم خارجی پرسپولیس به کجا رسید ؟

تکلیف مهاجم خارجی پرسپولیس چه شد؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰
پرسپولیس

تکلیف مهاجم خارجی پرسپولیس هنوز مشخص نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که هفته اول لیگ، جمعه این هفته شروع می‌شود، یحیی گل‌ محمدی ، سرمربی پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مورد نظرش را در تمرینات تیمش ببیند.

بعد از منتفی شدن حضور چند گزینه مدنظر سرمربی پرسپولیس در این تیم، یورگن لوکادیا و آلف مانگا جدیدترین مهاجمانی بودند که به پرسپولیس لینک شدند.

درباره لوکادیا دو روایت متفاوت وجود دارد. بعد از آنکه پایگاه خبری فوتبالی از مذاکره مسئول روابط بین‌الملل سرخ ها با این بازیکن در ترکیه خبر داد، روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شد که رقم درخواستی لوکادیا 300 هزار دلار بیشتر از مبلغ مورد نظر پرسپولیس است و حضور این بازیکن در پرسپولیس را باید منتفی دانست منتهی روزنامه فرهیختگان اعلام کرده که پرسپولیس هنوز از جذب لوکادیا، ناامید نشده است.

درباره آلف مانگا مهاجم 27 ساله برزیلی هم داستان تا حدودی شبیه به لوکادیاست و با توجه به اینکه این مهاجم هنوز با تیمی به توافق نرسیده، سرخ ها، کماکان شانسش برای جذب او را امتحان خواهد کرد. برخی اخبار هم حاکی از آن است که شاید این مهاجم برزیلی طی روزهای آینده به ایران بیاید.

این وسط، روزنامه خبرورزشی هم از قول یکی از نزدیکان باشگاه به هواداران این تیم وعده داده که رضا درویش تا 48 ساعت آینده از مهاجم جدید این تیم رونمایی خواهد کرد. بازیکنی که از او به عنوان یک شکار بزرگ نام برده می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *