بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد این بازیکن را هم از دست داد + عکس

ناکامی منچستریونایتد در جذب بنجامین ششکو از سالزبورگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۵
ناکامی منچستریونایتد در جذب بنجامین ششکو از سالزبورگ

بنجامین ششکو، مهاجم 19 ساله سالزبورگ، در تابستان سال 2023 رسما راهی لایپزیش خواهد شد و به منچستریونایتد نمی پیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنجامین ششکو، مهاجم 19 ساله سالزبورگ، در تابستان سال 2023 رسما راهی لایپزیش خواهد شد و به منچستریونایتد نمی پیوندد.

به گزارش پارس فوتبال، بنجامین ششکو، ستاره جوان سالزبورگ راهی لایپزیش شد و البته او از ابتدای فصل بعد لباس این تیم را به تن می کند و این فصل این بازیکن در تیم فعلی خود ماندنی است. از ابتدای پنجره تابستانی بود که اخبار فراوانی در مورد احتمال انتقال یک مهاجم جدید به منچستریونایتد منتشر شد. سن و سال کریستیانو رونالدو بالا رفته و بعید به نظر می رسد این ستاره پرتغالی در تمامی مسابقات فصل قادر به حضور در ترکیب ثابت یونایتد باشد. همچنین هنوز ماندن رونالدو در اولدترافورد قطعی نشده و علیرغم حضور یک نیمه ای این مهاجم پرافتخار در بازی مقابل برایتون، شایعاتی در مورد احتمال جدایی او در ادامه پنجره تابستانی وجود دارد.

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، خواهان انتقال بنجامین ششکو به تیمش شده بود، اما این بازیکن جوان و آینده دار با لایپزیش به توافق رسیده و از ابتدای تابستان سال بعد در بوندسلیگا بازی خواهد کرد. قرارداد بنجامین ششکو با لایپزیش پنج ساله است و او تا ژوئن سال 2028 برای این تیم به میدان می رود. رقم دقیقی در مورد این انتقال عنوان نشده، اما به نظر می رسد لایپزیش برای خرید بنجامین ششکو 24 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت می‌کند و او این فصل را در سالزبورگ بازی کرده و فصل بعد پیراهن لایپزیش را می پوشد.

ناکامی منچستریونایتد در جذب بنجامین ششکو از سالزبورگ

این اتفاق در حالی رخ داد که منچستریونایتد در 24 ساعت اخیر حتی برای خرید مارکو آرناتوویچ، مهاجم 33 ساله بولونیا نیز اقدام کرده بود، اما آنها در نهایی کردن این انتقال نیز ناکام بودند. بدین ترتیب در شرایطی که این باشگاه پرهوادار در هفته اول لیگ برتر نمایشی ضعیف ارائه داد و در خانه مقابل برایتون شکست خورد، آنها این مهاجم جوان را نیز از دست دادند تا هواداران یونایتد بیش از گذشته نگران سرنوشت این تیم در ادامه فصل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *