بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی آسان و بی دردسر تیم ملی جوانان در کافا + عکس

پیروزی 4 گله تیم ملی جوانان ایران برابر افغانستان در تورنومنت کافا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۱۱
پیروزی 4 گله تیم ملی جوانان ایران برابر افغانستان

تیم ملی جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت کافا برابر افغانستان با چهار گل پیروز شد. این مسابقات در تاجیکستان برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت کافا برابر افغانستان با چهار گل پیروز شد.

به گزارش پارس فوتبال، این روزها مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیای مرکزی (زیر ۱۹ سال) کافا ۲۰۲۲، در تاجیکستان برگزار می‌شود و تیم‌ ملی جوانان ایران با حضور در تاجیکستان به مصاف رقبای خود می‌رود.

ایران پس از تساوی ۲ بر ۲ در بازی نخست برابر ازبکستان، امروز با نتیجه ۴ بر صفر افغانستان را شکست داد و نخستین پیروزی خود را در این تورنمنت را به‌دست آورد.

به گفته سایت فدراسیون شاگردان عبدالصمد مرفاوی که در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودند، خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط عرفان قربانی به گل رسیدند. دامنه حملات جوانان ایران روی دروازه افغانستان پس از این‌ گل بیشتر هم شد تا اینکه در واپسین دقایق نیمه نخست سعید سحرخیزان روی پاس دیدنی امیر ابراهیم زاده با تیزهوشی گل دوم را به ثمر رساند تا تیم ملی با حاشیه امنیت به رختکن برود.

پیروزی 4 گله تیم ملی جوانان ایران برابر افغانستان

در نیمه دوم هم شاگردان مرفاوی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه ۵۳ امین حزباوی روی ریباند پنالتی‌ای که خودش به ثمر رسانده بود، گل سوم را هم‌ وارد دروازه حریف کرد. فشار ملی‌پوشان‌ جوان ایرانی ادامه دار بود تا اینکه در دقیقه ۷۹ مجتبی فخریان روی ارسال از جناح راست با یک‌ ضربه سر زیبا گل چهارم را هم به ثمر رساند تا تیم ملی به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند.

پیروزی 4 گله تیم ملی جوانان ایران برابر افغانستان

جوانان ایران در بازی سوم خود در تورنمنت کافا چهارشنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت محلی (۱۷:۳۰ به‌وقت تهران) به مصاف تیم‌ملی قرقیزستان می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *