بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دربی شمال گره گشای نساجی می شود؟

آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار نساجی و ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۸
آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار نساجی و ملوان

روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ شهید وطنی در فصل گذشته به شکلی پیش رفت که نگرانی‌های زیادی را برای میزبانی نساجی به وجود آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال نساجی پس از بازگشت از اردوی ترکیه در حال آماده سازی برای حضور در لیگ پیش رو است. روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ شهید وطنی در فصل گذشته به شکلی پیش رفت که نگرانی‌های زیادی را برای میزبانی این تیم به وجود آورد.

نساجی فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کرد و خانه به دوشی آن‌ها به دلیل وضعیت ورزشگاه شهید وطنی باعث شد در شهرها و ورزشگاه‌های مختلف از حریفان خود میزبانی کنند و در واقع در تمام رقابت‌های لیگ برتر میهمان بودند. تاخیر در بازسازی ورزشگاه شهید وطنی مشکلات زیادی را برای نساجی به وجود آورد اما به هر حال کار بازسازی این ورزشگاه شروع شد و اکنون چمن ورزشگاه در مراحل پایانی بازسازی خود است.

ورزشگاه شهید وطنی نواقص دیگری نیز دارد که پیگیری‌های انجام شده باعث تسریع پروژه تکمیل آن شده است. با این حال این ورزشگاه به دیدار هفته اول نمی‌رسد و مدیران باشگاه نساجی طبق روال فصل گذشته مجبور شدند ورزشگاه دیگری را برای تقابل با مس رفسنجان انتخاب کنند. این تیم باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مس رفسنجان برود اما به نظر می‌رسد این آخرین هفته از خانه به دوشی قائم‌شهری‌هاست.

مسئولان استان مازندران جلسات مختلفی برگزار کردند و نظارت خود را بیشتر کردند. آن‌ها در تلاش هستند تا ورزشگاه شهید وطنی را به هفته سوم برسانند. تقابل نساجی و ملوان در داربی شمال می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. این دیدار با افتتاح ورزشگاه شهید وطنی جذاب تر از قبل خواهد شد و شور و حال هواداران به زیبایی‌ این دیدار اضافه خواهد کرد. باید دید ” امید شهر خسته ” می‌تواند در ورزشگاه خود میزبان داربی شمال باشد یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *