بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترفند منچستریونایتد در صورت ناکامی در جذب دی یونگ

تلاش منچستریونایتد برای جذب آدریان رابیو در صورت ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷
تلاش منچستریونایتد برای جذب آدریان رابیو

یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌ یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در طول تابستان تلاش زیادی کرد تا فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، را به خدمت بگیرد. اما تا این لحظه یونایتد در رسیدن به این هدف تابستانی‌اش موفق نبوده و گفته می‌شود مهم‌ترین علت در این ناکامی مخالفت شخص دی‌یونگ با جدایی از بارسلونا بوده است.

امروز خبر ناامیدکننده دیگری از اردوی بارسا به منچستریونایتد رسید. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در بازی خوان گامپر به خبرنگاران گفت ستاره هلندی فروشی نخواهد بود.

نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی است یونایتد تا حد زیادی از جذب دی‌یونگ ناامید شده و اگر به این نتیجه برسد که جذب هافبک هلندی امکان‌پذیر نخواهد بود، در فرصت باقی‌مانده برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس اقدام می‌کند.

رابیو که ملی‌پوش فرانسوی است تا تابستان آینده با یوونتوس قرارداد دارد و در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن و لیون مطرح بود. البته بعد از مصدومیت پل پوگبا، خرید جدید بیانکونری، و زمانی که مشخص شد او حدود پنج هفته از میادین دور خواهد بود احتمال اینکه یوونتوس رابیو را حفظ کند تا در این مدت جانشین پوگبا باشد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *