بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد مجدد علیرضا یوسفی از اردوی تیم ملی وزنه برداری

یوسفی: زمان به عقب برگردد بازهم اعتراض می‌کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
علیرضا یوسفی در وزنه برداری

علیرضا یوسفی وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا یوسفی وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، علیرضا یوسفی درباره ی اینکه یک ماه در اعتراض به شرایط وزنه‌برداری در اردوی تیم ملی وزنه برداری نبود و این مدت چقدر بر روی آمادگی‌اش تاثیر گذاشت؟ بیان کرد:

تاثیر زیادی گذاشت. مدت اردوهای وزنه برداری دو ماه به بالا است و ما حدود یک ماه است که در اردو هستیم از این رو قطعا شرایط ما با آنچه باید باشیم، فاصله دارد اما خدا را شکر در این مدت هم خوب تمرین کردیم.

قهرمان جوانان جهان در مورد اینکه اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می کند یا خیر؟ تاکید کرد:

۱۰۰ درصد، چون شرایطی نبود که ورزشکار حرفه‌ای بتواند با آن شرایط سازگار شود. شرایط برای ما که سه جلسه در روز تمرین داشتیم متناسب نبود.

یوسفی در مورد انتظار خود از سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری برای بهبود اوضاع گفت:

با توجه به اینکه فدراسیون در مشکلات زیادی غرق است، انتظار نداریم همه مشکلات الان حل شوند. زمان می دهیم و امیدوارم شرایط بهتر باشد.

وزنه برداری فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی های کشورهای اسلامی، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برگزار می شود و چه برنامه‌ای برای این دو مسابقه دارد؟ تصریح کرد:

به احتمال زیادی در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم و برای قهرمانی بزرگسالان جهان که اولین مرحله گزینشی المپیک است و در کلمبیا برگزار می شود، آماده می شوم. من هم دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس هستم. می خواهم از همان گزینشی اول جزو ۱۰ نفر اول رنکینگ المپیک باشم. البته کار سخت است اما من تمام تلاشم را می کنم و سعی می کنم در مدتی که باقی مانده است، افزایش رکورد داشته باشم.

او در پاسخ به این بعد از مسابقات قهرمانی جوانان جهان چقدر توانست برای بازی های کشورهای اسلامی آماده شود، بیان کرد:

من دو ماه پیش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان وزنه زدم و قهرمان شدم. حدود یک ماه نیز در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستم و برای بازی های کشورهای اسلامی آماده می شوم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم در قونیه مدال بگیرم و رکورد دوضرب جوانان جهان را هم جا به جا کنم.

یوسفی در مورد اینکه رقیب جدی در بازی های کشورهای اسلامی دارد یا خیر، گفت:

بله، وزنه‌برداران سوریه، الجزایر و ازبکستان رقبای من در بازی های کشورهای اسلامی هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *