بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سعید معروف در کنار دختران والیبالیست + عکس

حضور سعید معروف در اردوی تیم ملی زنان والیبال ایران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
حضور سعید معروف در اردوی تیم ملی زنان والیبال ایران

سعید معروف با حضور در اردوی تیم ملی زنان ایران از شاگردان الساندرا کمپدلی حمایت کرد. کاپیتان سابق تیم ملی دقایقی با آنها گفتگو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید معروف با حضور در اردوی تیم ملی والیبال زنان ایران از شاگردان الساندرا کمپدلی حمایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

این تیم که برای برگزاری اردوی برون مرزی از دهم مرداد ماه عازم شهر استانبول شده است در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم جوانان فنرباغچه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه‌ با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند. تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین مسابقه نیز موفق به شکست حریف خود با نتیجه ای مشابه شد تا مشخص شود که از آمادگی قابل توجهی برخوردار است.

اما یک اتفاق جالب در اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران رخ داده است و آن هم حمایت کاپیتان سابق و اسطوره والیبال ایران یعنی سعید معروف از این تیم است. سعید معروف که برای تیم فنرباغچه بازی می کند به اردوی تیم ملی زنان ایران در ترکیه سری زده و حمایت خود را از آنها نشان داده است. همچنین الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان ایران نیز با انتشار پستی از معروف تشکر کرده است.

حضور سعید معروف در اردوی تیم ملی زنان والیبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *