بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدواری رشید مظاهری به کسب قهرمانی با سپاهان در لیگ بیست و دوم

مظاهری : به آینده و تیم امسال سپاهان خوش‌بین هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۱
رشید مظاهری در سپاهان

رشید مظاهری سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رشید مظاهری سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

به گزارش پارس فوتبال، سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل استقلال، با نتیجه پر گل 4 بر صفر از سد خوشه طلایی ساوه گذشت تا برای شاگردان ساپینتو خط و نشان بکشد.

در پایان این دیدار رشید مظاهری سنگربان سپاهان پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزش سه بود که این گفتگو را در زیر می خوانیم:

* در مورد دیدار امروز صحبت کنید.

بازی خوبی بود. افکاری که آقای مورایس داشتند را بچه ها درون زمین پیاده کردند. نتیجه بازی هم خوب بود و خدا را شکر با 4 گل برنده شدیم.

* درباره کار کردن با مربی دروازه بانی جدید صحبت کنید. ایشان گلر خیلی مطرح بوده و حتی در تیم ملی پرتغال بازی کرده اند. کلا چه نظری درباره کادر فنی جدید دارید؟

کار کردن با هر مربی شرایط خاص خودش را دارد. کادرفنی که آمده، کادر خوبی هستند. خود من به شخصه از این وضعیت خیلی خوشحال هستم. شرایط خود من نیز روز به روز بهتر می شود. برای تمام مربیانی که با آنها کار کرده ایم، احترام قائلیم. هر کدام سبک خاص خودشان را داشتند.

* پس از جدایی از استقلال فشار خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتید. در سال جام جهانی قرار داریم. درباره انگیزه هایتان جهت حضور در این تورنمنت صحبت کنید.

نمی خواهم دروغ بگویم، اما پس از جدایی از استقلال شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. می دانم آن عملکردی که بعد از جدایی و حضور در سپاهان از من انتظار می رفت را به نمایش نگذاشتم، بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا. اما از عملکرد خودم در لیگ برتر راضی بودم. تمام تلاشم را کردم ولی شرایطم در حال حاضر خیلی بهتر از گذشته است. هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ فیزیکی. اگر یک درصد، حتی یک درصد شانس حضور در جام جهانی داشته باشم، تمام تلاشم را برای آن یک درصد انجام می دهم. به این موضوع امیدوارم و برای خودم آرزوی موفقیت می کنم.

* طی دوران حضور در استقلال، همواره نزد هواداران محبوب بودید و از شما حمایت می کردند. از عملکرد خودتان در این تیم رضایت دارید؟ دوران حضور در استقلال برایتان خاطره خوشی بود یا یک نقطه عطف؟

اول اینکه من دوست دارم بیشتر در مورد شرایط الآنم صحبت کنیم اما چون درباره گذشته صحبت می کنیم، باید بگویم که هواداران خیلی به من لطفی دارند. فکر می کنم این مسئله دلیل خاصی ندارد و دلیل آن این است که من در هر بازی که برای استقلال به میدان رفتم مانند تمام تیم های دیگرم با نهایت توانم بازی کرده ام. من در دیدارهای استقلال همه توانم را گذاشتم و این مانند سایر تیم هایم بوده است. برای استقلال و سایر تیم هایی که برایشان بازی کرده ام، آرزوی موفقیت می کنم.

* فصل آینده را چگونه می بینید؟ سپاهان بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را به خدمت گرفته است. با حضور کادرفنی جدید، انتظار می رود امسال نیز برای قهرمانی تلاش کنید.

فکر می کنم بازیکنانی که جذب شده اند، کیفیت خوبی دارند. ولی باید لیگ شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه است. خود من به آینده و تیم امسال سپاهان خوش‌بین هستم. البته همه بازیکنان، کادرفنی و مدیرانی که در سال های گذشته اینجا بوده اند تمام تلاششان را کردند اما بعد از چند سال به تیم امسال امیدوارم. فکر می کنم دیگر هیچ توجیهی نباشد و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا امسال قهرمان شویم.

* رقابت دروازه بانان در لیگ برتر را چگونه می بینید؟ به هر حال گلرها برای کسب دستکش طلایی و ثبت رکورد کلین شیت انگیزه شخصی دارند. فکر می کنید امسال بتوانید این عنوان را کسب کنید؟

من به شخصه خیلی دوست دارم دستکش طلایی را داشته باشم ولی خب فکر می کنم الان 32 سالم است. منظور من این نیست سنم بالا رفته است، منظورم این است آن تجربه کافی را دارم و بیشتر به این فکر می کنم که به درد تیمم بخورم. حالا با 40 گل خورده قهرمان شویم یا با 2 گل خورده. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در کل، برای تمام گلرهای لیگ آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه آنها امسال سربلند شوند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *