بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمید استیلی راز تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را فاش کرد + جزئیات

حمید استیلی : بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران وعده داده اند که اگر رئیس فدراسیون فوتبال بشوند دراگان اسکوچیچ را عوض می‌ کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۴
تیم ملی ؛ حمید استیلی درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

حمید استیلی گفت : بعضی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران وعده داده اند که اگر خودشان رئیس فدراسیون فوتبال شوند، سرمربی را عوض می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تیم ملی به درخواست یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال استوری گذاشتند که البته سردار آزمون با چند ساعت فاصله انصراف خود را اعلام کرد و نشان داد که با چند بازیکن که شاید از یک کاندیدای خاص حمایت می کنند،اصلا موافق نیست.
حمید استیلی هم امروز مصاحبه کرد و گفت:

بعضی از بازیکنان وعده داده اند که اگر خودشان رئیس فدراسیون فوتبال شوند، سرمربی را عوض می‌کنند!

همه می دانند که استیلی رابطه خوبی با میرشاد ماجدی دارد و منظورش از یکی از کاندیدها یا مهدی تاج است یا عزیز محمدی.
از طرفی اگر قرار باشد مربی تغییر کند به طور طبیعی شانس کی‌روش و برانکو زیاد است و جالب این که در ادامه ماجرای دودستگی در تیم ملی حالا چند بازیکن اصلی این تیم علنا حمایت خود را از یکی از کاندیداها اعلام کرده اند که به زعم استیلی این کاندیدا وعده‌های را به این بازیکنان داده است.
با تمام این اوصاف باید منتظر انتخابات داغ 8شهریور باشیم تا ببینیم تکلیف صندلی شماره یک ساختمان سئول و البته سرمربی چه می‌شود؟ آنچه مسلم اسکوچیچ هنوز نمی تواند مطمئن باشد که در جام جهانی سرمربی تیم ملی است و از همه مهمتر اینکه با استوری ملی‌پوشان بار دیگر ثابت شد میرشاد ماجدی و اسکوچیچ مخالفان زیادی در بین بازیکنان تیم ملی دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *