بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ راه خروج از بن بست را به رونالدو یاد داد

تن هاخ : من فکر می‌کنم او می‌تواند با سبک بازی من سازگار شود اما اول از همه باید به‌خوبی آماده شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۳
اریک تن هاخ و کریستیانو رونالدو

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.

به گزارش پارس فوتبال، آینده رونالدو در یونایتد یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

این بازیکن پرتغالی که پیش از این اعلام کرده بود قصد جدایی از یونایتد را دارد، هفته گذشته به تمرینات این تیم برگشت تا باردیگر در کنار هم تیمی‌هایش و این بار تحت نظر تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی جدید تمریناتش را از سر بگیرد.
بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که با توجه به سبک بازی تن‌هاخ و ناتوانی و عدم تمایل رونالدو به همکاری در پرس، این بازیکن نمی‌تواند با سیستم جدید یونایتد سازگار شود اما به نظر می‌رسد که این مربی هلندی طور دیگری فکر می‌کند.

تن‌هاخ در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این‌باره اظهار داشت:

من فکر می‌کنم او می‌تواند با سبک بازی من سازگار شود اما اول از همه باید به‌خوبی آماده شود تا بتواند به‌درستی در این تیم حاضر شود و بازی کند.

سرمربی جدید یونایتد با تمجید از این بازیکن اضافه کرد:

او فوتبالیستی فوق العاده است و این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده است اما هرکس باید بر اساس توانایی، نمایش و عملکردی که در حال حاضر دارد مورد قضاوت قرار بگیرد. بنابراین تمامی بازیکنان این تیم به‌همراه کریستیانو رونالدو باید خودشان را ثابت کنند.

اولین بازی یونایتد در فصل جدید لیگ برتر روز یک‌شنبه برابر برایتون برگزار خواهد شد اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقد هستند که رونالدو جایی در ترکیب این تیم در این بازی نخواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *