بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حریف تدارکاتی سپاهان مشخص شد

بازی تدرکاتی سپاهان با خوشه طلایی ساوه در روز جمعه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۹
بازی تدرکاتی سپاهان با خوشه طلایی ساوه در روز جمعه

سپاهان که ابتدای هفته از اردوی ترکیه برگشت، در آخرین گام از مراحل آماده سازی برای حضور قدرتمند در لیگ به مصاف حریفی از لیگ یک می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مورایس در سپاهان روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف حریفی از لیگ آزادگان می‌روند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که ابتدای هفته از اردوی ترکیه به اصفهان برگشت، در آخرین گام از مراحل آماده سازی خودش برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و دوم به مصاف حریفی از لیگ یک می‌رود.

خوشه طلایی ساوه که به تازگی مهدی پاشازاده سکان هدایتش را به دست گرفته عصر جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان طلایی پوشان خواهد بود تا به این ترتیب نخستین بازی دوستانه خوشه طلایی، آخرین بازی تدارکاتی سپاهان پیش از شروع فصل جدید و دیدار حساس برابر استقلال باشد.

سپاهان که از ابتدای حضور مورایس در باشگاه دیداری دوستانه در ایران برگزار نکرده و از طرف دیگر تمریناتش هم بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شده، در حالی به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود که این بازی، نخستین رونمایی از تیم تحت هدایت مرد پرتغالی خواهد.

از طرف دیگر، مهدی پاشازاده که پیش از این سابقه صعود به لیگ یک با تیم هایی از لیگ دو را در کارنامه خودش دارد، در ابتدای حضورش در این تیم محک جدی‌ای برابر سپاهان تجربه خواهد کرد.

گفتنی است، این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *