بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سادیو مانه : من ستاره جهانی نیستم

صحبت های سادیو مانه پس از اولین قهرمانی با بایرن مونیخ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
صحبت های سادیو مانه پس از اولین قهرمانی با بایرن مونیخ

سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن مونیخ، از انگیزه بالای خود برای کمک به بایرن حرف زد و اینکه خودش را یک ستاره جهانی نمی داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن مونیخ، از انگیزه بالای خود برای کمک به بایرن حرف زد و اینکه خودش را یک ستاره جهانی نمی داند.

به گزارش پارس فوتبال، سادیو مانه پس از شش فصل حضور موفق در لیورپول، از این باشگاه جدا شد و در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست. بازی برابر لایپزیش در سوپرکاپ آلمان، اولین بازی رسمی مانه با پیراهن تیم جدیدش بود و او توانست اولین گلش را پس از پیوستن به این تیم در این دیدار به ثمر برساند تا در قهرمانی آنها نقشی ایفا کرده باشد. بایرن با برتری 5-3 بر لایپزیش، فاتح سوپرکاپ شد.

مانه در گفت‌وگو با مجله رسمی بایرن مونیخ گفت:

واقعیت این است که وقتی شور و اشتیاق هواداران برای تماشای تمرینات و بازی‌های‌مان را می بینم، انگیزه زیادی پیدا می کنم. می‌خواهم هر روز در تمرینات و در بازی‌ها تمام توانم را برای تیم و هواداران بگذارم. هنوز به یاد دارم که وقتی بچه بودم، فوتبالیست های بزرگ را تحسین می‌کردم و می‌خواستم مثل آنها باشم. حالا برایم بسیار مهم است که با درخشش در بازی های بایرن، کودکان علاقه‌مند به فوتبال را خوشحال کنم.

مانه ادامه داد:

الگوهای دوران کودکی من، رونالدینیو و الحاجی دیوف(ستاره سابق سنگال) بودند. آنها بازیکنان برجسته‌ای بودند و بازی‌های‌شان را ساعت‌ها تماشا می‌کردم و سعی می‌کردم از آنها تقلید کنم. من خودم را ستاره‌ای جهانی نمی‌دانم و تنها می‌خواهم بازیکن موثری برای بایرن باشم. می‌خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم و با گلزنی و ارسال پاس گل، بایرن را به موفقیت های بیشتر برسانم.

مانه در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:

وقتی به باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ ملحق می‌شوید، کار آسانی ندارید. هنوز می توان یاد گرفت و پیشرفت کرد. من در دوران حرفه‌ای‌ام چیزهای زیادی را تجربه کرده‌ام و می خواهم این تجربیات را به دیگران منتقل کنم. حالا بهتر می‌دانم که چطور با فشارها کنار بیایم. سطح توقع در بایرن بالاست و این خود، انگیزه‌ای مضاعف در من ایجاد می کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *