بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برد بزرگ الاهلی قطر با دو لژیونر ایرانی

حضور 90 دقیقه ای کنعانی و خلیل زاده در شب پیروزی الاهلی قطر برابر ام صلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۲۱
حضور 90 دقیقه ای کنعانی و خلیل زاده در شب پیروزی الاهلی قطر برابر ام صلال

دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر در جریان برتری این تیم مقابل ام‌صلال ۹۰ دقیقه بازی کردند. این تیم موفق شد ام صلال را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر در جریان برتری این تیم مقابل ام‌صلال ۹۰ دقیقه بازی کردند.

به گزارش پارس فوتبال، در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که برای نخستین بار محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل ام‌ صلال قرار گرفت.

الاهلی که برخلاف سال گذشته به جای یک مدافع، دو بازیکن ایرانی در خط دفاعی خود دارد، در یک مسابقه که حملات زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد، توانست کلین‌شیت کند و در کنار نمایش مطمئن کنعانی و شجاع، به سه امتیاز در شروع کارش در فصل جدید دست پیدا کند.

یاران شجاع و کنعانی در دیدار اول خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر موفق شدند با تک‌گل يزن النعيمات که در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید، به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل ام‌صلال دست پیدا کنند.

الاهلی قطر در شرایطی توانست به این برد برسد که ۲۵ حمله روی دروازه این تیم به‌وجود آمد که ۸ توپ به چارچوب این تیم رسید و در کنار ۹ شوت مهاجمان ام‌صلال به اوت، ۸ موقعیت هم دفع شد تا نقش مدافعان ایرانی در این پیروزی پُررنگ باشد.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان و شجاع خلیل‌ زاده در این مسابقه حضور کامل در ترکیب الاهلی مقابل ام‌صلال داشتند که در این بین، کنعانی در دقیقه ۵۷ یک اخطار هم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *