بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیلم پشت پرده تمام ناگفته های هالک ایرانی ؛ حکایت تلخ قهرمان پوشالی که آبروی هم وطنانش را برد + سند

فیلم ناک اوت شدن سجاد غریبی مقابل تایتان قزاقستانی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 3 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۴


سجاد غریبی بعد از ماه‌ها کری خوانی مجازی، بالاخره روی رینگ رفت؛ اتفاقی که برایش به هیچ عنوان پایان خوشی نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سجاد غریبی که در سال‌های اخیر با برخی عکس و فیلم‌های مجازی برای خودش لقب “هالک ایرانی” را دست و پا کرد و با کری‌خوانی‌های عجیب سعی کرد تا در فضای مجازی نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد، بعد از چند ماه رجزخوانی با مارتین فورد انگلیسی، در آخر حاضر به مبارزه با او نشد. البته که در این میان روبرو شدن آن ها در مراسم فیس تو فیس و زمین خوردن سجاد غریبی با یک ضربه مرد انگلیسی، خیلی‌ها را متوجه این کرد که تصاویر منتشر شده در اینستاگرام غریبی به واقعیت نزدیک نیست.
بعد از بسته شدن پرونده مبارزه با مارتین فورد که البته بدون دلیل خاصی اتفاق افتاد، این بار سجاد غریبی در اینستاگرام به رجزخوانی برای یک مرد قزاقستانی پرداخت که نام خودش را گوریل قزاق گذاشته بود.
غریبی که همچنان در فیلم‌ها و عکس‌ها سعی می‌کرد خودش را قوی هیکل نشان دهد، بعد از یک مراسم فیس تو فیس عجیب و شبیه به طنز، شب گذشته، بالاخره برای نخستین بار در رینگ مبارزه حاضر شد.

غریبی که وزن بالاتری از رقیب خود داشت، در ماه‌های اخیر بارها اعلام کرده بود که زیر نظر مربی خود تمرینات سختی را برای مبارزه پشت سر می‌گذارد اما از همان لحظه نخست می‌شد فهمید که او حتی کمترین تخصصی در بوکس و مبارزات رزمی ندارد.
بعد از اینکه دو فایتر با مراسم عجیب و غریبی روی رینگ آمدند و به سبک مسابقات کشتی کج برای هم رجزخوانی کردند، مبارزه آغاز شد و همه منتظر نمایش هالک ایرانی بودند. نه تنها غریبی، بلکه رقیبش هم نشانه‌ای از یک فایتر حرفه‌ای نداشت و ضربات و نوع قرار گرفتن آن‌ها مقابل هم بیشتر از اینکه برای تماشاگران جذاب باشد، شبیه به طنز بود.

در نهایت بعد از گذشت چند دقیقه از مبارزه و در حالی که غریبی سعی می‌کرد از مشت‌های حریف فرار کند و پشتش را به گوریل قزاق می‌کرد، او در گوشه‌ای از رینگ گیر افتاد و بعد از خوردن چند مشت متوالی زانو زد تا داور حریف قزاقستانی را برنده اعلام کند.
با ناک اوت شدن سجاد غریبی مقابل یک حریف غیرحرفه‌ای حالا موجی از انتقادات به سوی او روانه شده است. خیلی از ورزشکاران و حتی مردم می گویند تمام این اقدامات برای جذب دنبال کننده در صفحات مجازی بوده و غریبی هیچ تخصصی در ورزش ندارد. البته که به نظر می‌رسد این فرد با همان لقب هالک ایرانی همچنان قصد خبرسازی در اینستاگرام را دارد و این پایان ماجراهای عجیب پیرامون او نیست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

3 پاسخ به “فیلم پشت پرده تمام ناگفته های هالک ایرانی ؛ حکایت تلخ قهرمان پوشالی که آبروی هم وطنانش را برد + سند”

  1. جانباز جنگ تحمیلی گفت:
    2
    0

    آخه اینو کی راه داده که بره آبروی ایرانو ببره

  2. باربد گفت:
    1
    0

    مبارزه ای …وکاملاً بچه گانه واحمقانه وتابع غرورهای کاذب و… .
    اگر …. هم داشتند بدجوری شکست وله شد…
    جناب پفک؛
    مبارزه راه ورسم دارد که علی رغم اینهمه مفت خور دور وبرت از الفبایش بی خبری.
    گند زدی 😔😔😖😖

  3. م گفت:
    0
    0

    راه و رسم مبارزه باید اول یاد بگیری هر کاری ی روشی داره گنده باشی که فایده نداره میترکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *