بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست مهم اسطوره استقلال از وزیر ورزش + جزئیات

رضا عنایتی : از وزیر ورزش می‌توانند کمک کنند بیشتر پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران بیفتد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵
رضا عنایتی پیشکسوت استقلال  درباره تیم ملی صحبت کرد

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال گفت : عاجزانه استدعا می‌ کنم دیگر اجازه ندهند این فیفادی را از دست بدهیم و از وزیر ورزش و سایر مسئولانی که می‌توانند کمک کنند بیشتر پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال  درمورد لزوم ایجاد اتحاد و همدلی در تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:

متاسفانه شرایط برای تیم ملی در چند وقت اخیر، خیلی پرالتهاب جلو رفت. تدارکاتی که باید برای حضور در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی داشته باشیم در اختیار نداشتیم و زمان را از دست دادیم. برای خودمان مشکل ایجاد کردیم اما اکنون عزم بزرگی می‌خواهد تا همه همدل شویم و دیگر زمان محدود پیش‌رو را از دست ندهیم.

وی افزود:

در دور قبلی مقدماتی جام جهانی هم چنین اتفاقی برای ما افتاد و در روزهای فوق‌العاده حساس این تجربه برای ما رقم خورد. نمی‌دانم ناگهان به چه دلیل همه چیز برای ما به هم می‌ریزد اما از همه مسئولان خواهش می‌کنم مقداری دلسوزانه‌تر به تیم ملی نگاه کنند زیرا بحث آبروی یک مملکت مطرح است. امیدوارم در یک مسیر پیش برویم و در فضایی همدلانه، آنهایی که می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند دست به دست هم داده و شرایطی فراهم کنند که در جام جهانی برای تیم ملی اتفاقات مثبتی بیفتد.

سرمربی پیشین تیم هوادار درخصوص راهکار بازگشت اتحاد بین برخی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، گفت:

هرچند اگر چنین اتفاقی در یک تیم بیفتد، کار خیلی سخت می‌شود اما باید بدانیم بحث تیم ملی با باشگاه متفاوت است. تیم باشگاهی تعداد محدودی هوادار دارد و تیم ملی متعلق به تمام مردم است و آنها با حساسیت به مسائل تیم ملی نگاه می‌کنند. هر کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند، همه باید از وی حرف‌شنوی داشته باشند و تاکتیک‌هایش را پیاده کنند. وارد بازی‌های عجیب و غریب شدن و به قول معروف نظر دادن برای خود، زیبنده بازیکن تیم ملی نیست. همه باید در خدمت این تیم باشیم.

عنایتی اضافه کرد:

هرچند این شکاف برای تیم ما خیلی بد است اما تیم ملی اکنون بازیکنان باکیفیتی دارد که در لیگ‌های حرفه‌ای و معتبر بازی کرده و کاملا شرایط و حساسیت موضوع را درک می کنند. اطمینان دارم آنها که حس خوبی به مردم و کشورشان دارند، با همدلی خوبی جلو خواهند رفت و بار دیگر می‌توانند برای کشورمان افتخار کسب کنند.

وی درخصوص شرایط فنی فعلی تیم ملی، توضیح داد:

تدارکات لازم را برای حضور در جام جهانی که همه تیم‌های باکیفیت در آن شرکت می‌کنند، نداشته‌ایم. کیفیت اردوها و بازی‌های تدارکاتی ما برای رفتن به این سمت که بتوانیم در جام جهانی موفقیت بزرگی را به دست آوریم،  تاکنون خوب نبوده است اما همیشه ایرانی‌ها نشان داده‌اند در شرایط سخت بهتر کار می‌کنند. اگر یادتان باشد در مرحله اول مقدماتی در بد مخمصه‌ای گیر کرده بودیم و همه نگران بودند حتی نتوانیم به مرحله نهایی مقدماتی صعود کنیم چه برسد به اینکه بخواهیم به جام جهانی برویم اما دیدید بازیکنان تیم ملی با کیفیت و غیرتی که داشتند، تمام توان خود را گذاشتند  و دل یک ملت را شاد کردند.

بازیکن پیشین تیم ملی اضافه کرد:

اکنون نیز اگر مقداری همدلی‌مان بیشتر بشود و بیشتر به هواداران و مملکت‌مان فکر کنیم، این شرایط تغییر خواهد کرد و با داشتن چنین بازیکنانی، اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد.

رضا عنایتی در خصوص اینکه حضور در جام جهانی نیاز به عزمی ملی دارد، گفت:

دیگر صحبت کردن بس است. به عنوان یک عضو کوچک فوتبال و هوادار تیم ملی خواهش می‌کنم تمام دست اندرکاران پای کار بیایند و به این صحبت‌ها عمل کنند. زمان به سرعت از دست می‌رود و باید حساس‌تر باشیم. عاجزانه استدعا می‌کنم دیگر اجازه ندهند این فیفادی را از دست بدهیم. از وزیر ورزش و سایر مسئولانی که می‌توانند کمک کنند بیشتر پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *