بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جوانان ایرانی آماده درخشش +عکس

شاگردان صمد مرفاوی در حال آماده شدن برای حضور قدرتمند در جام ملت ها هستند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱
تیم ملی جوانان در راه آماده شدن برای حضور قدرتمند در جام ملت ها

تیم ملی جوانان در دومین بازی دوستانه خود نمایش خوبی در برابر تیم دسته دومی اترک بجنورد داشت و این تیم را با نتیجه 5-1 شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان صمد مرفاوی، پیش از این هم تیم امید پیکان را با نتيجه 4-0 شکست داده بودند. این نتایج نشان می دهد این مربی با تجربه که ابتدا در تیم های پایه باشگاه استقلال مربی بود، با وجود فرصت کم تیم خوبی ساخته است؛ تیم ملی جوانانی که با همه توان و انگیزه می خواهد صعود به دور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی را شهریور ماه در بیشکک جشن بگیرد.

میل به پیروزی و زدن گل های زیاد باز هم یکی از خصیصه های تیم ملی جوانان در بازی دوستانه دیروز بود. اینکه آنها با وجود کسب نتیجه خوب، دست از بازی تهاجمی نمی کشند و تا پایان بازی، با انگیزه برای زدن گل های بیشتر ادامه می دهند. تورنمنت کافا که مرداد ماه برگزار می شود فرصت خوبی است که تیم ملی جوانان پیش از حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها عیار خود را در بازی های بین المللی هم بسنجد.

گفتنی است شاگردان صمد مرفاوی شهریور ماه در بیشکک برای کسب سهمیه حضور در جام ملت ها و انتخابی جام جهانی باید با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *