بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدایی اجباری دو ستاره از استقلال

جدایی قطعی ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی از استقلال به مقصد سایپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
جدایی دو بازیکن از استقلال

پس از اشتباه مدیران باشگاه استقلال در پرداخت هزینه انتقال قطعی دو بازیکن قرضی سایپا، آنها فرصت کمی برای بازگشت به جمع آبی پوشان دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اشتباه مدیران باشگاه استقلال در پرداخت هزینه انتقال قطعی دو بازیکن قرضی سایپا، آنها فرصت کمی برای بازگشت به جمع آبی پوشان دارند.

در روزهای گذشته مشخص شد طبق تفاهم نامه نوشته شده بین باشگاه‌های استقلال و سایپا باید مبلغی بابت هزینه انتقال قرضی به حساب سایپا واریز می‌شد که ظاهراً این مبلغ واریز شده است، اما طبق بند دیگری در همان تفاهم نامه قرار بوده در پایان فصل مبلغی بابت انتقال قطعی ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به حساب سایپا واریز شود که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

با پایان موعد واریز این مبلغ به حساب باشگاه سایپا، مسئولان این باشگاه تفاهم نامه موجود را فاقد اعتبار دانسته و از طریق نامه نگاری با باشگاه استقلال، سازمان لیگ و بازیکنان مربوطه، جلالی و صادقی را بازیکنان رسمی باشگاه سایپا دانسته اند. در همین ارتباط یکی از مسئولان باشگاه سایپا اعلام کرد در روزهای گذشته مذاکراتی برای ادامه همکاری این دو بازیکن با باشگاه استقلال انجام شده اما هنوز صحبت قطعی و حتمی در این باره مطرح نیست.

این مقام مسئول در گفتگو با خبرورزشی با اشاره به این نکته که چون مدیران استقلال هنوز درباره بازیکنان تیم شان مصاحبه نکرده اند هیچ یک از مسئولان سایپا حق مصاحبه در ارتباط با این موضوع را ندارند خاطرنشان کرد: «در حال حاضر هر دو این بازیکنان به طور جداگانه پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری دارند اما با توجه به اینکه خود بازیکنان ضلع سوم این ماجرا هستند و با شرایط بازی در تیم استقلال خو گرفته اند، تصمیم داریم شرایطی فراهم شود که آنها به فوتبال شان در استقلال ادامه بدهند و این مستلزم ارائه درخواست از سوی مسئولان باشگاه استقلال است».

ظاهراً هیچ اقدامی رسمی از طرف مسئولان باشگاه استقلال در این باره صورت نگرفته و مدیران سایپا نیز بیش از این نمی تواند برای این موضوع زمان را از دست بدهند. از باشگاه سایپا خبر می‌رسد آنها همچنان منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال هستند اما قطعاً این مهلت ظرف روزهای آینده به پایان می‌رسد چون جلالی و صادقی می‌خواهند فصل آینده در لیگ برتر توپ بزنند و باشگاه سایپا نیز روی مبلغ انتقال این دو بازیکن به تیم های لیگ برتری حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *