بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمد محبی در آستانه پیوستن به استقلال ؛ ساپینتو وارد عمل شد

مذاکره مستقیم ساپینتو با سانتاکلارا برای جذب محمد محبی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۸
محمد محبی در استقلال

باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن محمد محبی در روزهای اخیر مذاکرات متعددی با این بازیکن داشت که این مذاکرات مستقیم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد محبی در روزهای آینده پیراهن تیم استقلال را برتن خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن محمد محبی در روزهای اخیر مذاکرات متعددی با این بازیکن داشت که این مذاکرات مستقیم بود اما محمد محبی تصمیم گیری در مورد فصل آینده اش را به باشگاه سانتاکلارا محول کرده است چرا که دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. این بازیکن در حالی که چند روز است به تهران سفر کرده موفق به سفر به پرتغال نشد و قرار است تا ساعاتی دیگر راهی این کشور شود.

ساپینتو مربی پرتغالی استقلال که فصل گذشته بازی های محمد محبی را در لیگ برتر پرتغال دیده است تاکید زیادی روی جذب این بازیکن دارد و حتی در این باره با باشگاه سانتاکلارا هم مذاکره کرده و به نظر می رسد با توجه به این مذاکرات و هم چنین درخواست های مکرر باشگاه استقلال از باشگاه سانتاکلارا در نهایت محمد محبی آبی پوش شود. این بازیکن هم بدش نمی آید این اتفاق رخ دهد چون بازی در ترکیب استقلال می تواند او را بار دیگر به پیراهن تیم ملی نزدیک کند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که باشگاه استقلال محمد محبی را قرضی در اختیار می گیرد؛ چون باشگاه پرتغالی راضی نمی شود محبی را به طور قطعی به تیم های ایرانی آنهم با ملبغ زیر یک میلیون دلار بفروشد. باشگاه سانتاکلارا مبلغ فسخ قرارداد محمد محبی را ۳ میلیون یورو تعیین کرده است.

استقلال در تلاش است محمد محبی را به صورت قرضی و با پرداخت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه سانتاکلارا در اختیار بگیرد و به نظر می رسد در روزهای آینده رضایتنامه این بازیکن در روزهای آتی برای تیم آبی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *