بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سود کلان استقلال از فروش اللهیار صیادمنش

خرید 4 و نیم میلیون یورویی اللهیار صیادمنش توسط باشگاه هال سیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷
خرید 4 و نیم میلیون یورویی اللهیار صیادمنش

با اعلام رسمی آکون ایلیجالی مالک هال سیتی، این باشگاه با رقم چهار و نیم میلیون یورو اللهیار صیادمنش را خریداری کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام رسمی آکون ایلیجالی مالک هال سیتی، این باشگاه با رقم چهار و نیم میلیون یورو اللهیار صیادمنش را خریداری کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، همه در انتظار اعلام رسمی خرید اللهیار صیادمنش توسط باشگاه هال سیتی هستند. تیمی که در رقابت های چمپیونشیپ حضور دارد و در تلاش است تا بتواند راهی رقابت های لیگ برتر شود.

صیادمنش در نقل و انتقالات زمستان گذشته با قراردادی قرضی راهی این باشگاه شد. دوران حضور او در زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسید و به فنرباغچه بازگشت و او این بار راهی انگلیس شد.

رضایت مدیران و کادرفنی هال سیتی از اللهیار سبب شد تا آکون ایلیجالی مالک ترک تبار هال سیتی برای جذب دائمی صیادمنش اقدام کند. او پس از مذاکراتی که با مدیران فنرباغچه داشت، موفق به خرید دائمی اللهیار شد.

این مالک ترک تبار علاوه بر صیادمنش، توانست اوزان توفان را نیز به خدمت بگیرد و او روز گذشته مبالغ پرداخت شده برای جذب این دو بازیکن را اعلام کرد.

بنا بر اعلام آکون ایلیجالی، هال سیتی برای جذب صیادمنش مبلغ ۴ و نیم میلیون یورو پرداخت کرده و ۳ میلیون نیز جهت خرید اوزان توفان هزینه کرده است. ضمن اینکه ۵۰ درصد از مبلغ فروش بعدی اللهیار، به فنرباغچه اختصاص خواهد داشت.

در زمان فروش صیادمنش به فنرباغچه، مدیران استقلال بندی را در قرارداد این بازیکن گنجاندند که ۲۰ درصد از محل سود فروش این بازیکن به آبی ها برسد و به این ترتیب با فروش چهار و نیم میلیونی اللهیار، استقلال نیز به درآمد قابل توجهی دست خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *