بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع خبرساز استقلال راهی سپاهان شد ؟

اقدام جنجالی سیاوش یزدانی با لباس سپاهان

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۵
سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی مدافع استقلال تعدادی از تصاویرش با لباس سپاهان را که در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرده بود، مجددا در معرض نمایش گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصاحبه چند روز پیش سیاوش یزدانی حسابی خبرساز شده است. مدافع استقلال که جهت اعزام به خدمت سربازی راهی ملوان شد، هنوز و برای فصل آینده وضعیت نامشخصی دارد و معلوم نیست که باید در ملوان به فوتبالش ادامه دهد و یا می تواند مجددا لباس استقلال را بر تن کند.

این بازیکن دو روز پیش یک مصاحبه تصویری و جنجالی انجام داد که در آن به انتقاد از مدیران استقلال، محمود فکری، فرهاد مجیدی، حسین کنعانی زادگان و… پرداخت. او درخصوص مسائل مختلفی لب به سخن گشود که مهمترین آن، داستان اعزام به سربازی این بازیکن بود که وی باشگاه استقلال را مقصر این موضوع قلمداد کرد.

صحبت های یزدانی که به نظر می رسد با دلخوری و حتی واکنش استقلالی ها همراه شود، به مذاق هواداران نیز خوش نیامد. حالا این بازیکن در حرکتی عجیب، اقدام به فالو یک صفحه هواداری باشگاه سپاهان کرده است.

سیاوش یزدانی همچنین چند تصویر از دوران حضورش در سپاهان را که پیش از این آرشیو کرده بود، مجددا به صفحه اصلی اینستاگرامش بازگرداند و آنها را در معرض نمایش قرار داد.

پیش از این شایعاتی درخصوص علاقه سپاهان به جذب این بازیکن شنیده می شد اما از یک سو هنوز وضعیت سربازی و قبولی این بازیکن در مقطع دکتری نامشخص است و از سوی دیگر او ۶ ماه دیگر با استقلال قرارداد دارد و حتی اگر سازمان نظام وظیفه با ادامه تحصیل او موافقت کند، این بازیکن باید به استقلال بازگردد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *