بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار سرمربی تیم مطرح عربی درباره وضعیت ستاره خبرساز پرسپولیسی

سعید یونسی سرمربی تیم الشحانیه قطر : رامین رضاییان بار دیگر پیراهن الشحانیه قطر را برتن نخواهد کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰
رامین رضاییان بار دیگر پیراهن الشحانیه قطر را برتن نخواهد کرد

سعید یونسی سرمربی تیم الشحانیه می گوید رامین رضاییان تنها با این باشگاه تمرین می کند و قرار نیست بار دیگر پیراهن این تیم را برتن کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روزی است که از حضور رامین رضاییان در تیم الشحانیه سپری می شود و به نظر می رسد او به قرارداد با این باشگاه نزدیک شده است. اما سعید یونسی (سرمربی تیم الشحانیه قطر) در این باره گفت:

رامین رضاییان تنها برای حفظ آمادگی بدنی و قرار داشتن در شرایط ایده آل با ما تمرین می کند. او بازیکن ما بوده و زمانی که خواست به تمرین ما بیاید تا آمادگی بدنی اش حفظ شود موافقت کردم. بعید می دانم رامین رضاییان به دنبال بازی در لیگ دو باشد و بهتر است در مرتبه بالاتری بازی کند.

رامین رضاییان بعد از جدایی از فوتبال قطر و حضور در تیم پرسپولیس انتظار داشت این فصل قرارداد او از سوی باشگاه تمدید شود به خصوص که مدعی شده است زمانی جدایی از فوتبال قطر و حضور در تیم پرسپولیس از بخشی از دستمزدش گذشت اما حضور در برنامه فوتبال برتر و حواشی حضور در این برنامه موجب شد تا یحیی گل محمدی بحث تمدید قرارداد این بازیکن را از دستور کار خارج کند.

گفته می شود چند تیم ایرانی به دنبال جذب رضاییان هستند و او در صورتی که موفق نشود به یکی از تیم های عربی ملحق شود احتمالا پیراهن یکی از تیم های ایرانی را برتن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *