بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معایب خرید پیج اینستاگرام (خطر نابودی کسب و کارتان)

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۴
معایب خرید پیج اینستاگرام (خطر نابودی کسب و کارتان)

قبل از خرید پیج اینستاگرام بهتر است با معایبش آشنا شوید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. اگر تمایل به خرید پیج دارید قبل از هر چیز به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را به دقت بخوانید و حتما با معایب خرید پیج اینستاگرام آشنا شوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر از آن دسته افرادی هستید که سودای یک شبه معروف شدن در اینستاگرام را در سر دارید باید به شما بگویم خرید پیج اینستاگرام بدترین گزینه است. شاید فکر کنید با خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا بتوانید شروع قدرتمندی را در اینستاگرام تجربه کنید اما همیشه اینطور نیست!

خرید پیج اینستاگرام مساوی است با خرید یک پیج آماده با تعداد فالوورهای فیک زیاد! فکر کنید با این فالوورهای فیک که در پیج شما هستند چطور می توان به موفقیت رسید. وقتی به محتوای پیج تان عکس العملی نشان نمی دهند چگونه می خواهید محصولات و خدمات تان را بهشان معرفی کنید و آن ها از شما بخرند؟

البته اگر اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی کنید تا حدودی می توانید بیزینس موفقی در اینستاگرام داشته باشید که آن هم شرایط خاص خودش را دارد. قبل از خرید پیج اینستاگرام بهتر است با معایبش آشنا شوید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. اگر تمایل به خرید پیج دارید قبل از هر چیز به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را به دقت بخوانید و حتما با معایب خرید پیج اینستاگرام آشنا شوید.

 

چرا خرید پیج اینستاگرام کار درستی نیست؟

پایه و اساس راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام جذب فالوور واقعی و هدفمند است. یعنی شما باید فالوورهایی را جذب کنید که واقعا شما را دوست داشته باشند و به کسب و کارتان علاقه مند باشند. در غیر اینصورت هرچقدر هم که تعداد فالوورهای پیج تان زیاد باشد هیچ سودی برای شما نخواهد داشت!

زمانی که اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنید فالوورهای پیج مورد نظر اصلا شما را نمی شناسند و مجبورند از این به بعد محتوای شما را ببینند. به احتمال خیلی زیاد ممکن است اصلا به موضوع کارتان علاقه ای نداشته باشند و شما را آنفالو کنند. در این صورت با ریزش شدید فالوورهای پیج تان مواجه می شوید. البته این چیزی که گفتم برای زمانی است که پیج اینستاگرام واقعی می خرید. یعنی فالوورها واقعی واقعی هستند.

اما زمانی که اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای فیک می کنید در واقع با دستان خودتان پول تان را هدر داده اید. چون طبق صحبت های قبلی ام متوجه این شده اید که مهمترین چیز در اینستاگرام تعامل فالوورها با محتوای پیج تان است. زمانی که فالوورهای پیج تان فیک باشد آیا تعاملی وجود خواهد داشت؟ قطعا خیر!

در واقع چه پیج با فالوور واقعی بخرید چه فیک، هیچ سودی برای شما ندارد! اما با این وجود چرا خیلی از افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند؟ چون با این هدف این کار را انجام می دهند که بعدا بتوانند فالوور واقعی و فعال جذب کنند. چطور چنین چیزی ممکنه؟ ببینید توی اینستاگرام هر چقدر فالوورهای پیج تان بیشتر باشد مردم بیشتر ترغیب می شوند تا پیج شما را فالو کنند. به این ترتیب پیج با فالوورهای بالا (مثلا 50 کا) خریداری می کنند تا بعدا با تبلیغات بتوانند فالوور واقعی جذب کنند. که این کار هم کاملا اشتباه است چون نرخ تعامل در پیج به قدری پایین است که فالوورهای جدید هم جذب شوند باز هم به حد تعادل نمی رسد!

 

خرید پیج اینستاگرام چه معایبی دارد؟

بزرگترین خرید پیج اینستاگرام فیک بودن یا غیر هدفمند بودن فالوورهای پیج است. فالوور فیک که تکلیفش کاملا مشخص است اما غیر هدفمند بودن فالوورها به این معنی است که احتمال خیلی زیاد ممکن است به کسب و کارتان علاقه ای نداشته باشند و این خیلی بدتر از فالوورهای فیک است. در ادامه بیشتر در مورد معایب خرید پیج اینستاگرام با شما صحبت می کنم.

معایب خرید پیج اینستاگرام (خطر نابودی کسب و کارتان)

 

احتمال بسته شدن پیج بعد از خریدن پیج

قبل از هر چیز باید بگویم خرید و فروش پیج از دید اینستاگرام کاملا غیرقانونی است. زمانی که شما اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنید در واقع قصد دارید موضوع پیج را عوض کنید. با تغییر موضوع پیج (پاک کردن پست ها و پست جدید گذاشتن) اینستاگرام متوجه این می شود که پیج را خریداری کرده اید. البته خیلی وقت ها مجبورید نام کاربری پیج، ایمیل، شماره موبایل و پسورد پیج را هم تغییر دهید. در این صورت احتمال اینکه اینستاگرام از نیت شما مطلع شود خیلی بیشتر می شود. وقتی متوجه خریدن پیج توسط شما می شود پیج شما را مسدود می کند. در این مواقع بازگردانی پیج تقریبا غیرممکن می شود. به همین راحتی کلی هزینه ای که برای خرید پیج پرداخته اید از دست تان می رود!

 

خطر ریزش فالوور بعد از خرید پیج

اگر پیجی با فالوورهای واقعی خریداری کنید احتمال اینکه ریزش شدید فالوور داشته باشید خیلی زیاد است. تصور کنید فن پیجی با فالوورهای زیاد خریداری می کنید. منظور از فن پیج، پیج هایی هستند که کلیپ های طنز قرار می دهند. مسلما افرادی که فالوور این پیج ها هستند به محتوای خنده دار علاقه دارند. بعد از خرید پیج مجبور هستید محتوای پیج را تغییر دهید. مثلا کار شما آموزش بدن سازی است. خب مسلما افرادی که از قبل پیج مورد نظر را فالو کرده اند انتظار چنین محتوایی را از این پیج ندارند. اینجاست که ممکنه فالوورهای زیادی را از دست بدهید.

اگر فالوورهای پیج تان بریزند خیلی بهتر از این است که به فالوور غیرفعال تبدیل شوند. منظور فالوور روح است. زمانی که به محتوای شما علاقه ای نداشته باشند و آن را دنبال نکنند اما هنوز درون پیج شما باشند کم کم محتواهای جدید برای شان نمایش داده نمی شود و این باعث می شود نرخ تعامل در آن پیجی که شما خریده اید به شدت پایین بیاید. در این صورت فاتحه پیج برای همیشه خوانده می شود.

 

حذف شدن فالوورهای فیک پیج

جدیدا اینستاگرام فالوورهای فیک پیج ها را شناسایی می کند و حذف شان می کند. اگر پیجی خریداری کرده باشید که فالوورهای فیک زیادی داشته باشد به مرور زمان توسط اینستاگرام شناسایی و پاک می شوند. در این صورت پیج شما با ریزش فالوور زیادی در روز مواجه می شود. خیلی وقت ها هم ممکن است پیج شما بسته شود چون اینستاگرام تشخیص داده که کل فالوورهای پیج تان فیک است! پس یادتان باشد به هیچ وجه اقدام به خرید پیج با فالوورهای فیک نکنید!

 

کم شدن اعتبار کسب و کارتان

اگر برند معروفی باشید با خرید پیج اینستاگرام اعتبارتان زیر سوال می رود. چراکه بعد از خرید پیج نرخ تعامل در پیج تان به شدت پایین است. مثلا شما اگر یک پیج 50 کا فالووری خریده باشید زمانی که پست منتشر می کند شاید 50 نفر هم لایک تان نکنند. در این صورت فالوورهای جدیدی که به پیج تان می آیند از این موضوع مطلع می شوند و اعتبارتان زیر سوال می رود. اگر این روند ادامه دار باشد خیلی از کاربران شما متوجه این می شوند که پیج شما فالوورهای فیک زیادی دارد. به مرور زمان برندتان تخریب می شود و ممکن است آبروی تان در خطر بیافتد.

 

جمع بندی و پایان

امیدوارم تا اینجا متوجه این شده باشید که خرید پیج اینستاگرام چه معایبی را برای شما به همراه دارد. با خرید پیج اینستاگرام فقط پولتان را هدر داده اید و هیچ سودی برای شما ندارد. اگر قصد دارید رشد سریعی را در اینستاگرام تجربه کنید تنها یک راه دارید و آن هم هزینه کردن برای تبلیغات است. در غیر این صورت با خرید پیج یا خرید فالوور به هیچ وجه به هدف تان نخواهید رسید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کرده باشید. اگر هنوز هم سوالی در مورد خرید پیج اینستاگرام در ذهن تان مانده است حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید، با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *