بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ورود چلسی به رقابت با منچستریونایتد برای جذب ستاره بارسلونا

چلسی رقیب یونایتد برای جذب دی یونگ از بارسا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
منچستریونایتد ؛ چلسی رقیب یونایتد برای جذب دی یونگ از بارسا

باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، برای رقابت با منچستریونایتد بر سر جذب این بازیکن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد از چند هفته قبل در تلاش است تا برای انتقال دی‌یونگ به اولدترافورد با بارسا و این بازیکن به توافق برسد.
اریک تن‌هاخ از زمان قبول هدایت یونایتد به مدیران این باشگاه تاکید کرد که باید هرچه زودتر برای جذب دی‌یونگ اقدام کنند، چرا که این بازیکن جز اولویت‌های اول او در پنجره تابستانی بود.
در چند روز گذشته بسیاری از منابع از توافق این دو باشگاه برای انتقال این هافبک هلندی به یونایتد خبر داده بودند و گفته شده بود که تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده تا با پرداخت 55 میلیون پوند، او به یونایتد ملحق شود.
اما حالا گاردین مدعی شده که چلسی در حال بررسی شرایط این بازیکن است تا رقابتی جدی را با شیاطین سرخ آغاز کرده و برای انتقال دی‌یونگ به استمفوردبریج اقدام کند.

با این حال، در این خبر تاکید شده که آبی‌های لندن هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند و در صورتی آماده آغاز مذاکرات هستند که یونایتد موفق به نهایی کردن این انتقال شود و هر لغزش و عقب نشینی باعث خواهد شد که چلسی پا پیش بگذارد.
گاردین همچنین اعلام کرده که توماس توخل علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و امیدوار است که بتواند برای بهبود شرایط تیمش در فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ برتر از او استفاده کند.
پیش از این گفته شده بود که دی‌یونگ به دلیل غیبت منچستریونایتد در لیگ قهرمانان تمایل چندانی به حضور در این تیم ندارد اما ممکن است چلسی برای او گزینه بهتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *