بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین و جنجالی ارسلان مطهری به داور استقلال – پیکان + سند

ارسلان مطهری : داور بازی با پیکان در جای‌گیری‌ هایش اشتباه داشت و بازیکن های ما باید داور را هم دریبل می‌‌کرد تا پاس بدهد !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۹:۲۰


ارسلان مطهری مهاجم تعویضی استقلال تصمیمات داور مسابقه امشب تیمش مقابل پیکان را عجولانه دانست و گفت که داور در جای‌گیری ها اشتباه زیادی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره‌ مسابقه امشب تیمش مقابل پیکان گفت:

من درباره‌‌ صحنه‌های داوری هیچ‌موقع نظر نداده‌ام اما حس می‌کنم در آن صحنه، سیدحسین (حسینی) می‌توانست به توپ برسد و فکر می‌کنم داور مسابقه زود قضاوت و عجله کرد. داور مشاوره از کمک‌هایش نگرفت و در چند صحنه دیگر، خودِ داور در جای‌گیری‌هایش اشتباه داشت و زبیر نیک‌نفس داور را هم باید دریبل می‌‌کرد تا پاس بدهد!

وی افزود:

بیشتر از یک مقدار داور محترم بازی در جای‌گیری‌ها درست کار نمی‌کرد؛ من اصلاً قصد بی‌احترامی ندارم اما فکر می‌کنم تصمیمات عجولانه می‌گرفت. تیم پیکان هم تیم خوبی بود و مقداری باید باهوش‌تر می‌بودیم.

مطهری درباره‌‌ فرصت‌سوزی تیمش با توجه به تساوی پرسپولیس پاسخ داد:

هواداران منت سر ما گذاشتند و این‌که ما کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم؛ ما باید خودمان نتایجی را که می‌خواهیم؛ کسب کنیم تا به آن‌چیزی که دلمان می‌خواهد برسیم و تمرکزمان روی خودمان است و روی جاهای دیگر نیست.

ارسلان مطهری در واکنش به نظر هواداران درباره‌ تعویض‌های تیم گفت:

این سوال را من نمی‌توانم جواب بدهم چون بحث فنی به من بر نمی‌گردد و به کادرفنی بر می‌گردد؛ کادرفنی می‌داند که چه باید انجام بدهد و من نمی‌توانم نظری بدهم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این‌که تعطیلات ملی روی عملکرد تیمشان تاثیرگذار بوده، گفت:

صددرصد وقفه‌ها تاثیرگذار است؛ ما از تقویم فیفا هم عقب‌تر هستیم و این وقفه‌ها مسلماً تاثیر می‌گذارد؛ مخصوصا در بازی‌های تیمی که نتیجه می‌گیرد و فکر می‌کنم مقداری اذیت می‌کند.

او درباره‌ ناراحتی فرهاد مجیدی از این‌که نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود، پاسخ داد:

یک‌سری‌های دیگر هم صحبت‌هایی می‌کنند که مضمون آن همین است و این‌که در مورد این تیم‌ها این‌گونه نبوده اما درباره‌ تیم ما یک مقدار، خیلی جاها کم لطفی می‌شود و واقعا همین است.

مطهری در واکنش به این‌که چقدر امید به قهرمانی استقلال وجود دارد، گفت:

من خودم به شخصه یاد گرفتم تا زمانی‌که قهرمان نشدم، درباره‌ قهرمانی صحبت نکنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *