بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یادآوری زمانی که فرهاد مجیدی چوب مکتب حجازی بودن را در استقلال خورد !

نوستالژی ؛ فرهاد مجیدی : متاسفم که در فوتبال ما تمرین با چاقوکشی آغاز می شود ؛ من می روم و استقلال مال آقایان !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰
نوستالژی ؛ فرهاد مجیدی : متاسفم که در فوتبال ما تمرین با چاقوکشی آغاز می شود ؛ من می روم و استقلال مال آقایان !

فرهاد مجیدی 10 سال پیش زمانی که با امیر قلعه نویی زاویه پیدا کرده بود، در چنین روزی گفته بود که من چوب مکتب حجازی بودن را می خورم، متاسفم که در فوتبال ما تمرین با چاقوکشی آغاز می شود و من می روم و استقلال مال آقایان !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۱۰ سال پیش در چنین روزهایی فرهاد مجیدی که با امیر قلعه نویی زاویه پیدا کرده بود، در مصاحبه اختصاصی حرف های جالبی را بر زبان آورد.

فرهاد مجیدی در مصاحبه اختصاصی گفته بود:

متاسفم که فوتبال ما به جایی رسیده که تمرین را با چاقوکشی شروع می کنند. من می روم و استقلال مال آقایان! گناه من این است که شاگرد مکتب حجازی هستم و چوب همین مساله را هم می خورم.

مجیدی بعد از این اتفاقات جدا شد و در تمام سالهای بعد هم جمله”من شاگرد مکتب حجازی هستم “را تکرار کرد. فرهاد البته همان روزها هم نزد هواداران استقلال محبوب بود. مجیدی سالها بعد به استقلال برگشت و همان طور که می دانید ۴ بار هم در دربی های تهران گلزنی کرد که اکثرا زمان مربیگری پرویز مظلومی بود. گلهایی که در محبوبیت او نزد هواداران استقلال تاثیر زیادی داشت و باعث شد تا عدد ۴ به نوعی تبدیل به نماد هواداران استقلال شود.

عجیب اینجاست که تاریخ بارها و بارها برای استقلال و مجیدی تکرار شد و او در چند مقطع دیگر چه در لباس بازیگری و چه در لباس مربیگری از استقلال جدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *