بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

لباس مناسب برای رشته بدنسازی چه نوع لباسی است؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲
در هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

لباس ورزشی که برای خود انتخاب می‌کنید نباید بیش از اندازه تنگ و یا گشاد باشد. داشتن لباس ورزشی زنانه یا مردانه مناسب و استاندارد سبب راحتی در حین تمرین می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لباس ورزشی که برای خود انتخاب می‌کنید نباید بیش از اندازه تنگ و یا گشاد باشد. داشتن لباس ورزشی زنانه یا مردانه مناسب و استاندارد سبب راحتی در حین تمرین می‌شود. برخی از افراد احساس می‌کنند که پوشیدن لباس‌های گشاد سبب می شود تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند. اما باید گفت که لباس‌های گشاد تمرکز فرد را در بین تمرین از بین می‌برد و همچنین امکان دارد که لباس  به دست پایتان بپیچد. همچنین تنگ بودن بیش از اندازه  لباس، از انجام حرکات مختلف ورزشی به صورت آزادانه و راحت جلوگیری کرده و فرد را سریعا خسته می‌کند.

 لباس مناسب برای رشته بدنسازی چه نوع لباسی است؟

همانطور که گفته شد اندازه لباس نباید تنگ و گشاد باشد و با انتخاب لباسی فیت، می‌توانید کیفیت تمرینات را افزایش دهید. بدنسازی از جمله سنگین‌ترین رشته‌های ورزشی است و بدن در حین انجام حرکات ورزشی آن، تحت فشار بوده و عرق زیادی می‌کند. از این رو لباس ورزشی زنانه یا مردانه بدنسازی باید به گونه‌ای باشد که عرق بدن را به طور کامل به خود جذب کند. بهترین نوع لباس برای بدن سازی را می توان لباس پنبه‌ای معرفی کرد که با الیاف پلی استر ترکیب شده باشد. این نوع لباس‌ها علاوه بر جذب رطوبت بدن سبب کاهش دمای بدن و افزایش شادابی و نشاط در حین ورزش می‌شوند.

در هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

بهترین جنس مناسب و استاندارد لباس ورزشی زنانه یا مردانه کدام است

لباس پنبه‌ای و لباس تمام نخ از بهترین جنس‌های لباس ورزشی مردانه و زنانه است که در بازار طرفداران زیادی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد آن‌ها بیان می‌کنیم.

لباس پنبه‌ای: لباس‌های پنبه‌ای ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند که بسیاری از افراد آن‌ها را به مدل‌های دیگر ترجیح می دهند. از جمله بارز‌ترین مزیت‌های استفاده از این لباس می‌توان به جذب کردن رطوبت اشاره کرد. این موضوع سبب می‌شود تا بدن در هنگام تمرین بیش از انداره عرق نکند. عرق زیاد سبب کاهش آب بدن شده و از این رو فرد دچار کسلی و خستگی زودرس می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب پنبه‌ای انرژی بیشتری در حین تمرین داشته باشید و کیفیت ورزش خود را افزایش دهید

اما لباس‌ ورزشی زنانه یا مردانه پنبه‌ای با وجود مزیت‌های زیادی که دارد در برخی از موارد نیز ورزشکاران را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کنند. این لباس‌های ورزشی عرق بدن را به خود جذب می‌کنند، اما عروق بدن از روی لباس‌ها تبخیر نمی‌شوند و سبب بوی بد لباس می‌شوند. به همین جهت بهتر است که این نوع لباس‌ها را بعد از هر بار تمرین سنگین، شستشو دهید.

لباس تمام نخ: لباس ورزشی مردانه یا زنانه تمام نخ را می‌توان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع لباس‌ها به حساب آورد. از این رو اگر می‌خواهید تمرینات خود را با انرژی بالا و به راحتی انجام دهید لباس‌های تمام نخ بسیار مناسب هستند. این لباس‌ها از افزایش بیش از اندازه دمای بدن جلوگیری می‌کنند. این نوع لباس نیز عرق را به خود جذب کرده و عرق‌ها برخلاف لباس پنبه‌ای از روی لباس‌ها تبخیر می‌شوند. با پوشیدن پوشاک تمام نخ، نگران عرق سوز شدن اندام‌های بدن خود نباشید چرا که به دلیل جذب عرق لباس ورزشی مردانه یا زنانه تمام نخ می‌‌تواند از عرق سوز شدن بدن جلوگیری کند.

در هنگام خرید لباس ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید لباس ورزشی  دارید، حتما به نوع جنس و کیفیت لباس اهمیت دهید .

هزینه

لباس بدنسازی در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت لباس ورزشی به دلایل زیادی ایجاد می‌شود پارچه به کاررفته در دوچرخه، برند سازنده، داخلی یا خارجی بودن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

برخی فروشگاه های اینترنتی از جمله دیجی کالا ، دیجی استایل و آریافیت کار را برای خرید یک لباس ورزشی با کیفیت و با قیمت مناسب فراهم کرده اند

انواع پوشاک بدنسازی مردانه و زنانه که در فروشگاه آریافیت به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و تا 7 روز نیز قابلیت مرجوعی را دارد و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش را دهد

چنانچه قصد خرید لباس ورزشی مناسب بدنسازی یا تمرینات هوازی را دارید میتوانید به وبسایت فروشگاه آریافیت نمایید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *