بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییرات گسترده در ترکیب سرخپوشان ؛ خط حمله دگرگون می شود؟

خط حمله سه نفره انتخاب ناگلزمن برای بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸
بایرن مونیخ ؛ خط حمله سه نفره انتخاب ناگلزمن برای بایرن مونیخ

در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، تغییرات گسترده‌ای در خط حمله بایرن مونیخ رخ خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا عزم راسخی برای جذب لواندوفسکی است دارد و پیشنهاد سوم آنها برای این بازیکن به صورت رسمی به دست بایرن مونیخ رسیده است.
گفته می‌شود این پیشنهادی 40 میلیون یورویی با بند پاداشی پنج میلیون یورویی همراه است و به نظر می‌رسد که پیشنهاد بارسا کم کم به 50 میلیون یورویی مدنظر بایرن نزدیک می‌شود.
به نظر می‌رسید که مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا در تلاش است تا شرایط را در خط حمله خودش تغییر داده و انقلابی را در این پست‌ها ایجاد کند. تصمیمی که جذب سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های آن است.
یولیان ناگلزمان قصد دارد از این ستاره سنگالی در دو پست وینگر چپ و مهاجم نوک استفاده کند. او درباره جذب این بازیکن گفت:

« سادیو بازیکنی است که بدون هیچ مشکلی در چهار یا پنج پست بازی می‌کند و همچنین می‌تواند پستش را در طول بازی عوض کند. او به من گفت که برایش فرقی ندارد در چه پستی بازی کند.»

این از خودگذشتگی مانه باعث شده که ناگلزمان گزینه‌های متفاوتی در ساختار تاکتیکی تیمش داشته باشد. او اغلب از سیستم 1-3-2-4 یا 1-4-2-3 استفاده می‌کند که لواندوفسکی در نوک خط حمله ان خضور داشت.
این در حالی است که در صورت جدایی لواندوفسکی از بایرن، گزینه استفاده از خط حمله سه نفره بسیار محتمل‌تر است و مانه می‌تواند رهبر این خط حمله باشد که ایستادگی برابر آن برای حریفان دشوار خواهد بود.
کونراد لیمر هم دیگر بازیکنی است که قرار است از لایپزیش به آلیانس آرنا بیاید و در کنار مانه بازی کند. او بازیکن محبوب ناگلزمان است که پیش از این نیز با او همکاری داشته و از او یک ماشین پرسینگ ساخته بود.
این ستاره اتریشی می‌تواند مهره موثری به همراه جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا باشد و رقبا را به صورت مداوم تحت فشار قرار دهد تا روند بازیسازی بایرن مونیخ به درستی انجام شود.
لاپیزیش برای فروش این بازیکن مبلغی نزدیک به 30 میلیون یورو خواسته و فروش لوا می‌تواند بودجه جذب این بازیکن را برای بایرن فراهم کند.
بایرن همچنین ممکن است شرایط جاناتان دیوید، مهاجم کانادایی لیل، را زیر نظر داشته باشد. با این حال این سوال وجود دارد که از بین بازیکنان حاضر در فهرست این تیم، سرژ گنابری در کنار مانه به میدان خواهد رفت یا لروی سانه؟
با این حال اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان، درباره تجمع بازیکنان هجومی درجه یک در این تیم هشدار داده و گفت:

« همه بازیکنان از این شرایط آگاه هستند و این تصمیم بر عهده آنهاست که ببینند در چه موقعیتی بهترین شرایط را دارند و رشد می‌کنند. همه می‌خواهند فرصت کافی برای حضور در میدان را داشته باشند.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *