بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خیز فولاد خوزستان برای جذب ستاره دورگه ایرانی – انگلیسی

فولاد خوزستان به دنبال رایان تفضلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
فولاد خوزستان به دنبال رایان تفضلی

فولاد خوزستان در یک هفته اخیر موفق شد سعید آقایی و احسان پهلوان را از پرسپولیس جذب کند و مجید علیاری را از مس رفسنجان بخرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه فولاد خوزستان بدنبال جذب رایان تفضلی مدافع دورگه شاغل در لیگ انگلیس است.

به گزارش پارس فوتبال، فولاد خوزستان در یک هفته اخیر موفق شد سعید آقایی و احسان پهلوان را از پرسپولیس جذب کند و مجید علیاری را از مس رفسنجان بخرد. علاوه‌بر این علی قربانی که با دریافت تابعیت جمهوری آذربایجان در تیم ملی این کشور به میدان رفته بود هم دیگر خرید فولاد شد تا سرخ‌پوشان اهوازی با صرف سه سهمیه لیگ برتری، همچنان امکان فعالیت در نقل و انتقالات را داشته باشند.

این حال مورد بعدی که باشگاه فولاد جذب آن را دنبال می‌کند، رایان تفضلی مدافع دو ملیتی ایرانی – انگلیسی است؛ مدافع ۳۰ ساله‌ای که فصل گذشته در لیگ وان حضور داشت و پیراهن وایکامب را برتن کرد و حالا با پایان قرارداد در آستانه حضور در لیگ برتر خلیج فارس قرار گرفته است.

نکته مهم این‌که تفضلی هفته گذشته به‌صورت رسمی برای دریافت پاسپورت ایرانی اقدام کرد و به این‌ترتیب امتیاز ویژه او این خواهد بود که سهمیه خارجی محسوب نمی‌شود و از طرف دیگر طبیعتاً جزو ۷ سهمیه لیگ برتر نیز نیست.

این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که برخلاف آنچه در فضای مجازی آمده، رقم این بازیکن کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است و باشگاه فولاد نیز با رقمی کمتر از این به سراغ تفضلی رفته و احتمال دارد این مدافع، فصل آینده شاگرد جواد نکونام باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *