بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف ستاره یحیی گل محمدی به مذاکره با سپاهان + سند

محمد شریفی : با سپاهان صحبت کردم اما جای پیشرفتم در نساجی بیشتر بود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۵


محمد شریفی ، بازیکن تیم نساجی گفت : با سپاهان صحبت کردم اما جای پیشرفتم در نساجی بیشتر بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد شریفی درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال نساجی زیر نظر حمید مطهری اظهار داشت:

خدا را شکر روز اول تمرین خیلی خوبی داشتیم خیلی خوشحالم که در خدمت مردم مازندران و به ویژه قائمشهری‌ها هستم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب خود مقابل آنها روسفید شوم و فصل خیلی خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

محمد شریفی در مورد اینکه پس از دو فصل در  تیم پرسپولیس به تیمی آمده که پس از قهرمانی در جام حذفی انتظارات از آن بالا رفته است، گفت:

قطعاً به نساجی اضافه شده‌ایم تا  عملکرد خوب این تیم را ادامه بدهیم. ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. اولین بازی ما هم سوپرجام است و امیدوارم با قهرمانی در این بازی اولین گام خود را محکم برداریم.

هافبک جدید تیم نساجی در مورد اینکه صحبت‌هایی در خصوص انتقالش به سپاهان هم وجود داشت و حتی در این مورد استوری گذشت، توضیح داد:

من استوری نگذاشتم اما با باشگاه سپاهان صحبت‌هایی کرده بودم اما پس از صحبت‌های شخصی با حمید مطهری دیدم برای من در نساجی جای پیشرفت بیشتری وجود دارد. به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم جوابگوی کادر فنی باشم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *