بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توهین و کنایه بی سابقه مدیر استقلال به یحیی گل محمدی و پرسپولیس + سند

بیژن طاهری : بعضی ها با هوچیگری می خواهند جلوی قهرمانی تیم مارا بگیرند ؛ ظالم اعتراض می‌کند و ما مظلوم هستیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 3 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


بیژن طاهری سرپرست باشگاه استقلال یک مصاحبه کنایه آمیز به یحیی گل محمدی و پرسپولیس انجام داد و معتقد است بازی با پیکان از دست داور در رفته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری، سرپرست استقلال، در میکسدزون ورزشگاه آزادی صحبت‌هایش را با کنایه آغاز کرد و گفت:

اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که من در این پنجاه سال ندیدم! ظالم اعتراض می‌کند و ما مظلوم هستیم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. ما تلاش کردیم و می‌کنیم این شخصیت فوتبال برگردد. سن شما نمی‌خورد اما در آن زمان‌ها فوتبال شخصیت داشت، این حرف ها وجود نداشت و این مقدار هوچی‌گری نبود. الان با هوچی‌گری می‌خواهند جلوی تیم ما را بگیرند.

او در پاسخ به این درخواست که اسامی این افراد را شفاف بگوید بیان کرد:

چطور شفاف بگویم؟ من اسم کسی را نمی‌توانم بیاورم و نمی‌آورم اما این چیزی که می‌بینم خلاف آن چیزی است که در فوتبال باید اتفاق بیفتد. مکتب من که اسم نمی‌آورد و به نتایج تیم‌های دیگر و شخصی کاری ندارد اما خودمان باید ببریم.

بیژن طاهری در مورد داوری اضافه کرد:

داور در دست‌ و پای بازیکن است و در محوطه در راه شوت زدن است و چهار بار به جلوی بازیکن می‌آید؛ مگر می‌شود؟ او آمد قاطعانه برخورد کند اما بازی از دستش در رفت.

سرپرست  استقلال ادامه داد:

ما راه خودمان را می‌رویم و خدا خودش به ما کمک می‌کند. ما بلد نیستیم هوچی‌گری و داد و بیداد کنیم و جایی که حق با ما نیست طلبکار شویم! ما از این کارها نمی‌کنیم. راه خودمان را می‌رویم و مطمئنم خدا به ما کمک می‌کند.

او در مورد زمین تمرین استقلال در پایان گفت:

زمین مشکل چندین ساله ماست و ان‌شاءالله آن‌ هم درست می‌شود. فعلا در زمین آرارات تمرینات را انجام می‌دهیم تا مجموعه انقلاب درست شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

3 پاسخ به “توهین و کنایه بی سابقه مدیر استقلال به یحیی گل محمدی و پرسپولیس + سند”

  1. جواد تشکری گفت:
    0
    0

    با سلام با شگاه استقلال 9 ساله که هوچیگری رو شروع کرده ـ اصلا هوچیگری در فوتبال را آقایان باب کردند حالا یکسال با کمک …. اومده صدر جدول دراه مظلوم نمایی میکنه .آدمی زاده دیگه خیلی زود فراموش میکنه

  2. محمد گفت:
    0
    0

    همین الا که دارید هوچیگیری می کنید. در روانشناسی به کار شما می گویند فرافکنی و در بیان عامه جرزنی! هوچیگری خودتان را به دیگران نسبت می دهید. دیروز آقای مجیدی هر آچه خواست گفت و بعدش هم تاکید کرد که ایشان و استقلال سکوت کرده اند و مظلومند

  3. داریوش گفت:
    0
    0

    ببین بیژن ؟ آیا پیکان فوتبال بازی کرد ؟ ان شالله که تبانی نباشه ؟ نیمه دوم از هجده قدم استقلال توپ رو برمیگردوندند به گلرشون ، فوتبال این نیست . به جای وعده و وعید به بازیکنهای حریف و … روی فوتبالتون تمرکز کنید « مظلوم های پول خرج کن » و « ابداع کنندگان فوتبال کثیف » .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *