بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین تلاش بارسلونا برای جذب لواندوفسکی

پیشنهاد نهایی بارسلونا برای لواندوفسکی به بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸
لواندوفسکی ؛ پیشنهاد نهایی بارسلونا برای لواندوفسکی به بایرن مونیخ

باشگاه بارسلونا قصد دارد پیشنهاد نهایی برای خرید روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، را در چند روز آینده به بایرن ارائه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لواندوفسکی قصد دارد در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با بایرن مونیخ از این باشگاه جدا شود و این موضوع جنجال زیادی را در آلمان و البته اسپانیا به پا کرده است.
بارسا پیش از این دو پیشنهاد برای جذب این بازیکن ارائه کرده که هر دو با پاسخ منفی مدیران بایرن روبرو شده و حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مذاکرات نهایی بین دو باشگاه قرار است این هفته آغاز شود.
بارسا قصد دارد در این مذاکرات پیشنهاد نهایی خودش را برای خرید لوا ارائه کند و آنها بسیار به قبول این پیشنهاد امیدوار هستند، چرا که به نظر می‌رسد گارد مدیران بایرن پایین آمده و آنها آماده فروش این مهاجم با قیمت مدنظرشان هستند.

این در حالی است که تا پیش از این بایرن حتی حاضر به بررسی پیشنهادات ارائه شده برای خرید لواندوفسکی نبود و تاکید داشت که او باید تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند اما حالا به مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرده که حاضر به فروش او با مبلغ 50 میلیون یورو است.
اما بارسا نیز معتقد است که این مبلغ برای فروش بازیکنی 34 ساله زیاد است و امیدوار است که بتواند در طول مذاکرات نظر مساعد بایرن را برای ارائه پیشنهادی کمتر جلب کند.
لواندوفسکی در طول روزهای اخیر بارها به صورت علنی اعلام کرده که تصمیم دارد بایرن را ترک کند و به بارسا ملحق شود و تمام تلاش بارسا بر این است که مانع از حضور این بازیکن در تمرینات پیش فصل بایرن شده و کار انتقال او را تا قبل از شروع این تمرینات نهایی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *