بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل عدم بازگشت کنعانی زادگان به پرسپولیس مشخص شد

عدم دریافت رضایتنامه از الاهلی قطر ، دلیل عدم بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰
دلیل عدم بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس مشخص شد

محمد‌حسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی قطر در آخرین مصاحبه خود مدعی شده اگر مشکل رضایتنامه نداشت، قطعا به پرسپولیس برمی‌گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا محمدحسین کنعانی زادگان مدافع لژیونر تیم ملی قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت؟

به گزارش پارس فوتبال، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی قطر در آخرین مصاحبه خود مدعی شده اگر مشکل رضایتنامه نداشت، قطعا به پرسپولیس برمی‌گشت.

کنعانی‌زادگان که در پایان لیگ بیستم و با اتمام قراردادش با پرسپولیس راهی الاهلی قطر شد در فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت خط دفاعی این تیم بود و با توجه به قرارداد 2 ساله‌ای که با این تیم دارد علیرغم پیشنهادهایی که که از تیمهای مختلف داشت، نهایتا در الاهلی ماندنی شد.

کنعانی زدگان که با روزنامه خبرورزشی گفت‌و‌گو کرده بود در واکنش به این سوال که آیا شایعات بازگشت او به پرسپولیس صحت داشت، گفته است:

اگر بخواهم واقعیت را بگویم و روراست صحبت کنم، صحبت‌هایی شد ولی همانطور که گفتم، الاهلی برای جدایی من یک میلیون دلار پول می‌خواهد و همین موضوع انتقال من را به تیم‌های دیگر غیرممکن می‌کند. اگر سد یک میلیون دلاری نبود، با پرسپولیس مذاکراتم را آغاز می‌کردم و شاید الان عضوی از این تیم برای فصل آینده بودم. باز هم می‌گویم، جدایی از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس یا رفتن به هر تیم دیگری اصلا دست من نبود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *